چگونه یک دکوراسیون اداری قدیمی را به دفتر کاری مدرن تبدیل کنیم؟

چگونه یک دکوراسیون اداری قدیمی را به دفتر کاری مدرن تبدیل کنیم؟

تبدیل دکوراسیون اداری قدیمی به دفتر کاری مدرن جذابیت های زیادی به آن اضافه خواهد کرد. علاوه بر این، از نواقص دکور قدیمی شما هم به مقدار زیادی کم خواهد کرد. این تغییر دکوراسیون می تواند هم باعث زیبایی بیشتر دفتر شما و هم باعث افزایش جلب مشتریان شود.

در این مقاله از مقالات پیرامید طرح، می خواهیم ایده های جالب و نکات آموزنده ای به شما بگوییم که بتوانید دکوراسیون قدیمی اداره خود را به یک دکوراسیون اداری مدرن تبدیل کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

چرا نیاز به تبدیل دکوراسیون اداری قدیم به دفتر کاری مدرن داریم؟

 

چرا نیاز به تبدیل دکوراسیون اداری قدیم به دفتر کاری مدرن داریم؟

 

ممکن است بحث های متفاوتی در این زمینه مطرح باشند، برای مثال:

  • ممکن است دکوراسیون قدیمی شما باعث از بین رفتن جذابیت برای مشتری شود.
  • این دکوراسیون قدیمی دارای نواقص بسیاری باشد.
  • دکوراسیون اداری رقبا رفته رفته مدرن تر شوند و نیاز شما نیز به این نوع دکور بیشتر احساس شود.
  • برای تولید محتوا های مختلف نیاز به دکوراسیون مدرن و تر و تمیز داشته باشید.
  • برای کاهش هزینه های تعمیرات، نیاز داشته باشید تا یکبار برای چند سال آینده هزینه کنید.
  • و دیگر دلایل…

هر کدام از این دلایل این ضرورت را نشان می دهد که باید دکوراسیون مدرن اداری خود را پیاده سازی کنید. اما برای هر طرح زیبا و خاصی، نیازمند صرف وقت و هزینه هستید. ما با معرفی و نمایش ایده های بروز و جذاب روز دنیا، کار را برای شما بسیار ساده تر می کنیم.

به شرطی می توانید از این ایده ها به خوبی استفاده کنید که نکات موجود در هر یک از آنها را به خوبی بفهمید. دریافت اصل و مفهوم نکات به این دلیل مهم است که شاید شما در بررسی یک ایده نتوانید تمام آن را اجرا کنید. یا هزینه های پیاده سازی این ایده بسیار زیاد باشد. پس می توانید با ترکیب نکات این ایده ها و خلاقیت خود و همچنین مشورت از تیم های حرفه ای دکوراسیون، یک تغییر دکوراسیون قدیمی به مدرن بسیار زیبا را تجربه کنید.

 

بررسی ایده های مختلف طراحی دکوراسیون مدرن اداری

 

بررسی ایده های مختلف طراحی دکوراسیون مدرن اداری

 

ما هیچگاه نمی توانیم منکر قدیمی و کهنه شدن وسایل موجود در یک منزل یا اداره شویم. این قدیمی شدن تا زمانی خوب است که هیچ هزینه تعمیری روی دست شما باقی نگذارد! پس از مدتی، می بینید که اگر یک دکوراسیون جدید و مدرن طراحی کنید، به صرفه تر از تعمیر دکوراسیون قدیمی شما خواهد بود.

در حالت دقیق و جزئی تر، شاهد این هستیم که دکوراسیون قدیمی شما در بخش هایی دچار خرابی های قابل مشاهده برای مشتریان است. این خرابی ها ممکن است مشتریان یا کارمندان شما را از مراجعه به دفتر اداری زده کنند. پس ایده های مختلف تبدیل دکوراسیون قدیمی به مدرن را در ادامه ببینید، هر یک از آنها را بررسی کرده و اطلاعات خود را در گوشه ای یادداشت کنید. آخر این مقاله، این اطلاعات را لازم داریم.

 

1. مرتب کردن دفتر

یکی از ساده ترین راه ها برای زیباتر و مدرن تر کردن فضای دفتر اداری، مرتب کردن آن است. این مرتب کردن را می توان یک تعریف دیگر از یک دکوراسیون مدرن اداری نامید. در طراحی دکوراسیون مدرن دفتر اداری می توانید وسایل کهنه و کثیف را تمیز کنید. برای این کار از کف دفتر شروع کنید.

سپس به سراغ طاقچه ها و وسایل دیگر موجود در دفتر بروید. در نهایت هم به دنبال کوچکترین آشغال ممکن باشید و همه را از درون دفتر خارج کنید. سپس با فضایی زیباتر، تمیز تر و بزرگ تر مواجه خواهید شد. این نکته را به عنوان اولین نکته تبدیل دکوراسیون قدیمی اداری به دکوراسیون جدید در نظر داشته باشید.

 

دکوراسیون اداری | پیرامید طرح 4

2. مشورت با دکوراتور ها و تیم های طراحی دکوراسیون

تیم های طراحی دکوراسیون دفاتر اداری همیشه می توانند پیشنهادات بسیار سازنده ای به شما ارائه دهند. در تبدیل طراحی قدیمی دفتر اداری به دکوراسیون مدرن، می توانید از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید. ما در پیرامید طرح با داشتن تجربیات بسیار در زمینه های مختلف دکوراسیون اداری، می توانیم در تبدیل طراحی دکوراسیون شما به یک طراحی مدرن و شکیل کمک کننده باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

3. برداشتن دیوارهای اضافی

گاهی اوقات در برخی نقاط یک دفتر یا منزل، دیوار های اضافی وجود دارند که نمی توان از آنها به خوبی استفاده کرد. به همین دلیل نمی توان طراحی مدرن را آنطور که باید پیاده سازی کرد. اگر می بینید یک دیوار اضافی سر راه شما وجود دارد، آن را بردارید.

قطعا برداشتن دیوار برای شما هزینه بر خواهد بود. اما تصور کنید اگر بخواهید این دیوار را دیزاین بکنید هم باز هم هزینه خواهید کرد. پس بهتر است با هزینه ای کم، این دیوار را برداشته و از دو فضایی که باهم ترکیب شده اند، به خوبی استفاده کنید.

 

دکوراسیون اداری | پیرامید طرح3

4. ساخت تنوع در طراحی نسبت به رقبا

طراحی مدرن دفاتر اداری هنگامی حس زیبایی به شما می دهد که اصل تنوع و خاص بودن در آن دیده شود. معمولا طراحی های دفاتر اداری به حدی شبیه به هم اند که شما هیچ حسی نسبت به مدرن یا قدیمی بودن آنها نخواهید داشت! برای مثال، فرض کنید یک دفتر بیمه، با چند میز برای کارکنان و یک ورودی و چند صندلی و یا مبل برای مشتریان دکور شده است.

این طراحی دکوراسیون برای شما، مشتریان و هر کسی که از جلوی دفتر می گذرد هم تکراری خواهد بود. پس بهتر است ابتدا ایده ای متفاوت تر از رقبا طراحی کنید. برای این کار، می توانید بررسی دقیقی روی دکوراسیون دفتر اداری رقبای خود داشته باشید تا به عمق ماجرا پی ببرید.

5. استفاده از کاشی ها و سرامیک ها مختلف روی دیوار

استفاده از تزئینات مختلف و مجلل، دفتر اداری شما را از حالت مدرن دور می کند. می توانید برای زدن دو نشان با یک تیر، از کاشی های آکوستیک و سرامیک های ساده استفاده کنید. با این کار هم زیبایی دکوراسیون را بیشتر کرده اید و هم حس سادگی مدرن بودن را نگه داشته اید.

پس بعنوان یک نکته مهم دیگر، همیشه اصل سادگی را در ذهن داشته باشید. طراحی دفتر اداری مدرن، با رعایت این اصل به همراه نکات دیگر امکان پذیر خواهد بود.

6. استفاده از اکسسوری های جذاب در دکوراسیون اداری مدرن

در دکوراسیون اداری، متناسب با نوع کسب و کارتان، می توانید از اکسسوری های مختلفی در دکوراسیون استفاده کنید. سعی کنید این اکسسوری ها متناسب با دیگر بخش های دکوراسیون اداری مدرن شما باشند. در تبدیل دکوراسیون قدیمی دفتر اداری به دکوراسیون مدرن، سعی کنید از اکسسوری هایی که روی دیوار و در ارتفاع پایین نصب می شوند، استفاده کنید.

 

دکوراسیون اداری | پیرامید طرح 2

7. خرید میز و صندلی اداری

شاید در نگاه اول، این ایده چندان مهم بنظر نرسد. اما در بررسی دقیق تر، می توان دید که خرید میز و صندلی های اداری می تواند جلوه بسیار جالبی از مدرنیزه بودن دفتر را ایجاد بکند. در هنگام خرید میز و صندلی هم دقت کنید که حالت تجمل گرایی به آنها اضافه نکنید.

8. افزایش کیفیت متریال مورد استفاده

کیفیت متریالی که شما در میز و صندلی، کف دفتر، کاشی و سرامیک های دیوار و… استفاده می کنید، بسیار مهم است. یک بار هزینه کنید، این یک بار به حدی زیبا عمل کنید تا بتوانید تمام نیاز مشتری و کارکنان را برآورده کنید. با انتخاب درست ترین متریال، می توانید خیال خود را از تعمیرات غیر ضروری راحت کنید.

علاوه بر تمام این موارد، افزایش کیفیت متریال باعث افزایش بازدهی فعالیت های کارکنان نیز خواهد شد. برای مثال، فرض کنید یک دفتر اداری دکوراسیون قدیمی خود را به یک دکوراسیون مدرن تبدیل کرده است. این دفتر می تواند از متریال مختلف با کیفیت های مختلفی استفاده کند. حال اگر بجای یک صندلی خشک و ثابت، از یک صندلی اداری چرخان با قابلیت تنظیم ارتفاع استفاده کند، نتیجه قطعا بهتر خواهد بود.

9. ایجاد بافت مدرن در دفتر

ساخت بافت مدرن در طراحی دکوراسیون مدرن اداری ساده است. شما می توانید در بخش های مختلفی از یک دفتر، این بافت را ایجاد کرده و احساس زیبای آن را به بیننده منتقل کنید. برای مثال، یک طرح ساده کف ساختمان یا کاغذ دیواری، می تواند تمام آنچه که شما از یک طراحی مدرن نیاز دارید باشد.

این طرح ساده بیانگر سادگی طراحی دکوراسیون شما بهمراه جذابیت همیشگی آن است. از این بافت های مدرن و کم هزینه، می توانید در بخش های مختلفی از دفتر استفاده کرده و لذت ورود به دفتر خود را بیشتر کنید.

10. افزودن فضاهای اضافی بیرونی به دفتر اداری

اگر دفتر شما به یک بالکن یا حیاط مجزا منتهی می شود، می توانید این فضا را به سرعت برای خود بگیرید! با این کار می توانید دو هدف را در نظر داشته باشید:

اول اینکه فضای در دسترس شما بیشتر خواهد شد، دوم اینکه طراحی دکوراسیون مدرن دفتر اداری در بخش هایی مثل بالکن یا حیاط بسیار زیباتر خواهد بود.

 

دکوراسیون اداری | پیرامید طرح

11. استفاده از عنصری مهم بنام گیاهان

گیاهان برای استفاده در همه جا خوب اند، به شرطی که نکات استفاده از آنها را بدانید. گیاهان همیشه می توانند باعث ایجاد شادابی و طراوت خاصی شوند. در یک دفتر اداری هم این اتفاق خواهد افتاد، اما در صورتی که بتوانید گیاه مناسب خود برای یک دکوراسیون مدرن را بشناسید. همانطور که از سادگی به عنوان بخشی از طراحی مدرن یاد می شود، گیاهان نیز می توانند در این طراحی دکوراسیون اداری ساده انتخاب شوند.

سعی کنید گیاهان را همیشه زیر نظر داشته باشید، یعنی اینکه آنها را بیش از حد بزرگ کنید نه بخشکانید. از طرفی، مرتب بودن را به گیاهان خود نیز بیاموزید! احساس طراوت و تازگی گیاهان هنگامی می تواند بهتر شود که بتوانید سادگی آنها را در یک نگاه به مشتریان خود منتقل کنید.

12. طراحی محیط هایی برای رفع خستگی کارکنان

در دنیای مدرن امروز، طراحی یک دکوراسیون مدرن اداری و تبدیل دکوراسیون اداری قدیمی به یک طرح مدرن، نیازمند تخلیه انرژی برای کارکنان است. شما می توانید یک میز پینگ پنگ، فوتبال دستی ایستاده و یا یک میز بیلیارد برای کارکنان خود تهیه کنید. (البته سعی کنید تمام این محیط های تفریح را درون یک محیط آکوستیک قرار دهید تا صدایی به بیرون از آن محیط نیاید.)

این محیط ها می توانند باعث افزایش بازدهی فعالیت کارکنان و همچنین کاهش انرژی های بد و خستگی های مفرط شوند. در این راستا، ابتدا بین کارمندان و کارکنان خود رای گیری کنید. سپس بهترین محیط ها را برای ایشان طراحی و پیاده سازی کنید.

اطلاعات کسب شده از بررسی این ایده ها را چه کنید؟

در اینجا شما باید اطلاعات هر یک از ایده ها را کنار هم بچینید. برای رسیدن به یک نتیجه نهایی لذت بخش، بهتر است تمام ایده ها به دقت بررسی شده و نکات آنها یادداشت شوند. سعی کنید خبری از بازار و متریال موجود در آن بگیرید که ایده پردازی شما واقعی تر و قابل اجرا تر باشد.

پس از بررسی نکات و خبر گیری از متریال، هزینه های حدودی را برای خود برآورد کنید. این برآورد باعث می شود تا شما در مسیر تبدیل دکوراسیون قدیمی اداری به دکوراسیون مدرن، هیچگاه احساس بد نداشته باشید. علاوه بر این، می توانید با این کار، تمام آنچه که در ذهن دارید را پیاده کنید.

یادتان باشد که پیشنهاد ما، مشورت با یک تیم حرفه ای طراحی دکوراسیون اداری است. این تیم با ارائه نمونه کار ها و اطلاعات جامع خود، می تواند ایرادات ایده شما را گرفته و آن را به ایده ای قابل پیاده سازی و بی نقص تبدیل کند. پیرامید طرح بعنوان مرجع طراحی دکوراسیون اداری، می تواند بهترین مشاوره ها و طراحی های دکوراسیون را برای شما انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه طراحی دکوراسیون اداری مدرن و دیگر موارد، می توانید با متخصصین ما تماس بگیرید.

 

جمع بندی

در این مقاله جامع از پیرامید طرح، مهم ترین ایده ها و نکات برای تبدیل دکوراسیون اداری قدیمی به مدرن را بررسی کردیم. گفتیم که شما باید ابتدا بدانید چه نیازی به تغییر دکوراسیون دارید، بودجه شما برای این کار چقدر است و چقدر می توانید زمان برای این کار صرف کنید. برای طراحی دکوراسیون مدرن دفاتر اداری، باید متریال خود را به درستی انتخاب کنید و از یک تیم طراحی دکوراسیون مشورت بگیرید تا ایده پردازی و پیاده سازی طرح های خود را بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.

 

سوالات متداول

آیا می توان دکوراسیون اداری قدیمی را به دکوراسیون جدید تبدیل کرد؟

بله؛ شما می توانید این کار را با در نظر گرفتن نکات و بررسی ایده های مختلف انجام دهید.

چرا نیاز به مدرن سازی دکوراسیون اداری داریم؟

مدرن سازی دکوراسیون باعث می شود کارکنان احساس بهتری نسبت به کار داشته باشند، از طرفی مشتریان نیز رضایت بیشتری خواهند داشت.

چه نکاتی باید در تغییر دکوراسیون رعایت شود؟

در تغییر دکوراسیون باید دقت کنید تمام ایده های مختلف روی دکوراسیون شما پیاده نخواهند شد؛ پس باید از هرکدام از آنها، ایده های مخصوص به خود را بگیرید.

در طراحی دکوراسیون مدرن چه الزاماتی وجود دارد؟

داشتن ایده، بررسی پیشنهادات مختلف، مشورت با یک تیم حرفه ای دکوراسیون و برآورد هزینه ها قبل از تغییر دکوراسیون بسیار مهم است.

برای دریافت مشاوره دکوراسیون چه کنیم؟

ما در پیرامید طرح این امکان را برای شما فراهم می کنیم که برای افزایش زیبایی دکوراسیون اداری شما، بهترین ایده ها را پیشنهاد دهیم.