طراحي دکوراسيون داخلي دفترکار جديد مايکروسافت در سيدني

طراحی دکوراسیون داخلی دفترکار جدید مایکروسافت در سیدنی

شرکت مایکروسافت در سال 2021، طراحی دکوراسیون داخلی دفتر جدید خود در سیدنی – استرالیا را به شرکت GroupGSA سپرد. معماران داخلی شرکت GroupGSA در معماری داخلی این ساختمان اداری که دارای متراژی حدود 10000 متر مربع در 7 طبقه و 1400 نفر کارمند بود از طراحی هیبرید بهره بردند.

طراحی هیبرید در اصطلاح به عاملی اطلاق می گردد که در یک فضای مشترک، محیطی کارآمد و ترکیبی خلق نمایید که محل کار، تفریح و زندگی شما با یکدیگر ادغام شود به طوری که با اصول طراحی مشخص و متناسبی انجام گردد و از همه مهمتر اینکه شور و شوق و هیجان را از این مکان مشترک کار و زندگی از بین نبرد که همانطور که ملاحظه می فرمایید طراحان داخلی GroupGSA به زیباترین شکل ممکن به این مهم دست یافتند.

طراحی دکوراسیون داخلی مایکروسافت

از طرف دیگر تیم طراحی از ابتدای کار با چالش های زیادی در خصوص همه گیری ویروس کووید 19 و ارائه راهکار های علمی و اصولی جهت ایجاد فضایی ایمن تر برای کارکنان مجموعه مذکور که نسبتاً تعداد بالایی در حدود 1400 نفر را به خود اختصاص می دهند در قالب مدل جدید دفتر هیبریدی مایکروسافت در سیدنی روبرو بودند. از اصول رعایت شده جهت ایمن سازی این دفتر کار در برابر جلوگیری از گسترش کووید 19، رعایت حداقل فاصله 5/1 متری در تمام مناطق و ایستگاه های کاری و بهداشتی و از سوی دیگر بهره بردن از سیستم درب های اتوماتیک بدون نیاز به لمس با دست در قسمت های مختلف این دفتر کاری بوده است. امروزه دیگر می دانیم که کنترل کووید 19 با رعایت یک سری از موارد به سادگی امکان پذیر بوده و درس بزرگی که این ویروس به مشاغل و کسب و کارهای مختلف داد این بود که فاصله دیگر مانعی جهت تعامل، بهره‌وری و داشتن شرکتی موفق و پر کار نیست.

بنابر این شرکت GroupGSA طراحی دکوراسیون داخلی شرکت مایکروسافت را بر پایه فناوری، انعطاف پذیری و طبیعت و با بکارگیری خلاقیت و ایده های ناب طراحان خود به انجام رسانده است.

برای درک بهتر موضوع در ذیل تصاویری از طراحی دکوراسیون داخلی جذاب دفترکار جديد مايکروسافت در سيدني را به اشتراک گذاشتیم که شما دوستان عزیز را به دیدن آن دعوت می نماییم.

طراحی دکوراسیون داخلی جذاب دفترکار

از نکات مثبت این ساختمان اداری، دید مستقیم به بعضی از زیباترین و خاص ترین مناظر و مکان های دیدنی سیدنی دارد که این امر باعث هیبت و شگفتی مدیران و پرسنل مایکروسافت بوده است و به همین علت است که در طراحی انجام گرفته توسط شرکت GroupGSA، طبیعت و فناوری با یکدیگر به شکل زیبایی به یکدیگر گره خورده اند به طوری که شما می توانید تصاویری گرافیکی از شگفتی های سیدنی و یا عناصری همچون سنگ و چوب را بر روی دیوار ها و سقف قسمت های مختلف در این ساختمان اداری و همچنین بکارگیری گیاهان سبز در قالب گلدان های مدرن یا فی مابین چوب و سنگ دیوارها و سقف با طراحی خاص مشاهده نمایید.

از نکات برجسته در طراحی داخلی دفتر جدید مایکروسافت می توان به سلامت روان کارمندان اشاره نمود. این مجموعه در یکی از طبقات خود اقدام به طراحی و اجرای بخش هایی همچون اتاق پخش زنده، اتاق بازی Xbox، استودیو ضبط، فضاهای اختصاصی مراقبه و یوگا، کتابخانه و اتاق والدین، نمازخانه و یک مرکز تفریحی برای پرسنل جهت استفاده از استخر یا بازی پینگ پنگ نموده است.

برای طراحی دکوراسیون داخلی تخصصی و ایده آل دفتر کار خود و استفاده از ایده های خلاقانه اداری و همچنین سفارش پارتیشن شیشه ای فریم لس با کیفیت و زیبا برای فضای اداری مربوطه با کارشناسان ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و بازدید رایگان بهره مند شوید.

دکوراسیون داخلی جذاب

طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس

طراحی دکوراسیون اتاق های دفتر کار

دکوراسیون فضای داخلی مایکروسافت

دکوراسیون فضای داخلی مایکروسافت استرالیا

دکوراسیون اداری مایکروسافت

طراحی دکوراسیون محیط اداری

 دکوراسیون داخلی مایکروسافت