طراحی داخلی مدرن دفاتر MSD

Pyramid_T-862(1)

 

از آنجایی که اکثر افراد بخش قابل توجهی از زمان خود را در محل کار سپری می کنند و در کنار آن اغلب تحت تاثیر دغدغه های زندگی شهری و استرس بالای آن هستند بنابراین لزوم خلق فضای کاری راحت و سرشار از آرامش همراه با زیبایی محیط پیرامون آن در فضای داخلی ادارات و سازمان ها به شدت احساس می شود که این امر به پرسنل و مدیران مجموعه های مختلف در بالا بردن راندمان کاری، روحیه و داشتن احساسی بهتر کمک شایانی می نماید.
طراحی داخلی اداری که بر پایه استاندارد و اصول انجام گرفته باشد به خوبی می تواند در موفقیت کسب و کار شما با القای حس مثبت بر کارکنان و مشتری تاثیر بهینه بگذارد چرا که کار کردن در محیط کاری که دکوراسیون داخلی آن به طرز صحیحی طراحی و پیاده سازی شده باشد به راحتی می تواند سبب رضایت کارمندان، افزایش کار مفید و بازدهی بهینه، احساس مالکیت و تعلق خاطر، کار تیمی در مجموعه و مشارکت و در نهایت رضایت شغلی گردد.
در طراحی داخلی اداری همیشه طراح با چالش های متعددی دست و پنجه نرم می کند و همینطور از اهمیت بالایی نیز برخوردار است چرا که علاوه بر رسمی بودن محیط و حاکم بودن نظم و برنامه باید فضای جذابی برای مشتریان و مخاطبین آن باشد و به همین علت منافع سازمانی آیتمی است که در دیزاین داخلی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که این موضوع می تواند در جلب نظر و حتی اعتماد کارفرما بسیار تاثیرگذار باشد.
در معماری داخلی اداری باید به مختلفی توجه نمود که از آن دسته می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
– چیدمان و تفکیک صحیح فضا (جانمایی فضا و جداسازی هر قسمت بر اساس تعداد پرسنل و بخش های مختلف موردنیاز و نظرات مشتری انجام خواهد پذیرفت که به طور قطع در هر مجموعه متفاوت می باشد)
– انتخاب سبک معماری متناسب با محیط و نظرات کارفرما (با توجه به ابعاد فضا و با در نظر گرفتن نظر کارفرما انتخاب می گردد به طور مثال سبک مدرن و ساده یا سبک کلاسیک)
– انتخاب رنگ مناسب (بهتر است از رنگ سازمانی در رنگ بندی فضا استفاده شود)
– نورپردازی مناسب (شامل استفاده از حداکثر نور محیطی که در این مورد پارتیشن های شیشه ای تک جداره بسیار تاثیرگذار هستند و همینطور روشنایی مصنوعی می باشد)
– تهیه میز و مبلمان اداری مناسب (برای داشتن بهترین انتخاب در مبلمان اداری، توجه ویژه به ارگونومیک و از طرف دیگر کیفیت و زیبایی آنها باید مورد توجه قرار گیرد)
بنابراین اگر قصد اعمال تغییرات در دکوراسیون داخلی دفتر اداری خود دارید با در نظر گرفتن ویژگی های قید شده در بالا و همکاری با افراد متخصص در این زمینه که از علم و دانش کافی بهره مند می باشند اقدام به بازسازی فضای مربوطه خود نمایید و از اثرات مثبت آن با خیالی آسوده بهره مند شوید .
برای درک بهتر موضوع در ذیل تصاویر زیبایی از طراحی داخلی اداری شرکت MSD را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم که این مجموعه پیشرو در رمینه بهداشت و درمان بوده و در مسکو – کشور روسیه قرار دارد. در سال 2018 مدیران MSD به منظور راحتی و آسایش پرسنل و تاکید بر تغییر آیتم هایی در دیزاین داخلی دفتر جدید خود همچون تغییر روش کار معمول آنها با ایجاد یک دفتر مبتنی بر فعالیت و همینطور افزایش تعاملات اجتماعی از شرکت OFFCON دعوت به همکاری نمودند که همانطور که ملاحظه می فرمایید نتیجه کار رضایت بخش بوده است.

Pyramid_T-862(2)

Pyramid_T-862(3)

Pyramid_T-862(4)
تیم طراحی OFFCON در ابتدا سبک مدرن را برای طراحی داخلی مجموعه مذکور برگزید. سپس با انتخاب رنگ سبز بعنوان رنگ اصلی در قالب گیاهان سبز به کار رفته در محیط، لوگو مجموعه و برخی از دیوارها حس شادابی و سر زندگی به محیط فوق القا نمودند. قابل ذکر است رنگ سازمانی MSD سبز می باشد که به زیبایی هر چه تمام تر توسط ایده های ناب و خلاقیت طراح در فضا خودنمایی می کند. در گام بعد نور پردازی مناسب و استفاده به جا از پارتیشن بندی شیشه ای جهت عبور حداکثر نور طبیعی محیطی و انتخاب صحیح مبلمان اداری و میزها توانست کمک شایانی به زیبایی و جذابیت معماری داخلی انجام شده در دفتر کار فوق نماید.

Pyramid_T-862(5)

Pyramid_T-862(6)

Pyramid_T-862(7)

Pyramid_T-862(8)

Pyramid_T-862(9)

Pyramid_T-862(10)

از نکات موثری که در دیزاین داخلی اداری MSD به چشم می خورد می توان به طراحی به صورت سالن باز، سبک کار انعطاف پذیر، فراگیر بودن و فرصت های برابر برای همه اشاره کرد که این امر نه تنها کارایی ، بلکه تعاملات اجتماعی را نیز تا حد زیادی در این مجموعه افزایش داده است.
برای طراحی داخلی تخصصی و اجرای دکوراسیون داخلی زیبا و ایده آل دفتر کار خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.