دکوراسیون داخلی دفتر مشاوره املاک

دکوراسیون داخلی دفتر مشاوره املاک | پیرامید طرح

دکوراسیون داخلی دفتر مشاوره املاک بسیار حایز اهمیت می باشد. دفاتری که در آن مشاوران املاک میزبان مشتریان خود هستند باید شیک و راحت باشد. در عین حال جلوه ی حرفه ای، مدرن و ظاهر تمیز دفترکار فوق العاده موثر می باشد. مردم هنگام بازدید از دفاتر املاک بسیار حساس هستند و اصولا ترس دارند. دلیل اول ترس آنها این است که ایده سرمایه گذاری که برای انجام آن خود را آماده می کنند آنها را می ترساند. چرا که اکثر افرادی که در بخش املاک سرمایه گذاری می کنند، ممکن است بزرگترین خرید زندگی خود را انجام دهند و احتمالاً بیش از هر زمان دیگری بار بدهی خواهند داشت.

اول از همه باید استرس مشتری که به دفتر می آید کم شود. از این نظر ظاهر دفتر شما به اندازه نحوه پذیرایی اهمیت دارد. دفتر باید بتواند به فرد وارد شده، تصویری مطمئن و قابل اعتماد بدهد. خریداران بدون احساس راحتی تصمیم به خرید نمی گیرند. بنابراین انتخاب مبلمان راحت یکی دیگر از عوامل مهم در این زمینه است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

طراحی دکوراسیون اداری مشاوره املاک:

در دکوراسیون داخلی دفتر مشاوره املاک به راحتی مبلمان توجه کنید. نوع مبلمان اداری بسیار مهم است. به همین دلیل بهتر است دقت بیشتری را در انتخاب صندلی هایی که مشتریان بر آن خواهند نشست نشان دهید. هنگام ارائه نمونه کارهای املاک خود یا نمایش عکس به مشتری از ملک مورد نظر و یا از تصاویر پروژه، از یک پروژکتور و یا رایانه بر روی صفحه تلویزیون استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی دفتر مشاوره املاک

دیوارها را خالی نگذارید. نقشه های تفصیلی شهر و منطقه ای که در آن فعالیت می کنید باید در مکانی قابل مشاهده در دفتر املاک شما باشد. از جدیدترین پروژه های مسکن در منطقه خود تا پروژه هایی که به دفتر شما داده شده اند نقشه گذاری کنید.

در طراحی دکوراسیون اداری مشاوره املاک باید در نظر بگیرید که یک سالن انتظار ایجاد کنید. این یک ایده شیک است که بتوانید یک اتاق انتظار با صندلی راحت برای مشتریان خود ایجاد نمایید. شما همچنین می توانید از این قسمت برای تبلیغات نیز استفاده نمایید. به عنوان مثال، می توانید بروشورهای چاپی دفتر املاک، روزنامه های روزانه و نشریات را روی یک میز نمایش دهید، یا می توانید یک نمایش اسلاید از تبلیغات فعلی املاک خود را روی یک صفحه دیواری ایجاد نمایید.

همچنین، به منظور حفظ ارتباط بدون وقفه با مشتریان خود که همراه فرزندان خود می آیند، از ابزاری مانند کتاب رنگ آمیزی برای کودکان استفاده نمایید که امتیاز بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت. جایی برای گل های معطری باز کنید. لوازم جانبی مختلف را در دفتر خود نمایش دهید، اما از نمایش تصاویر پیچیده دوری کنید.

دکوراسیون اداری دفتر املاک کوچک چگونه باید باشد؟

طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر املاک باید از بخش های خاصی تشکیل شود. مجموعه پیرامید طرح شما را در طراحی دکوراسیون داخلی یک مشاور املاک با کیفیت راهنمایی می کند. در محدوده قانون، منتشر شده در روزنامه رسمی در تاریخ 5 سپتامبر 2018، دفاتر املاک باید حداقل 30 متر مربع مساحت داشته باشند. باید شامل یک بخش اداری، یک بخش بایگانی و یک بخش پذیرش باشند.

به نظر ما شرایط بیان شده در این زمینه فوق العاده خوش بینانه است. صرف نظر از اندازه دفتر شما، اولین معیارهایی که باید رعایت کنید همانگونه است که در قانون مشخص شده است. اگر دکوراسیون اداری دفتر املاک کوچک می خواهید می توانید با ما در مجموعه پیرامید طرح تماس بگیرید.

دکوراسیون داخلی دفتر مشاوره املاک چگونه باید باشد؟

دکوراسیون داخلی اتاق اجرایی در دفتر مشاوره املاک، که در آن درباره مشکلات بحث می شود، مشتریان میزبانی می شوند یا جلسات کاری با مشاوران در آن برگزار می شود باید طوری ساخته شود که شبیه اتاق اجرایی در ادارات باشد. در این زمینه می توان مجموعه ای از مبلمان را به شکل اتاق اداری قرار داد.

دکوراسیون داخلی اتاق اجرایی دفتر املاک | پیرامید طرح

اتاق مطالعه مشاور در واقع قسمت لوکوموتیو دفتر است. بهتر است طراحی دکوراسیون داخلی در این قسمت به گونه ای انجام گیرد که فراموش نشود به جز پرسنل هیچگونه ورود به آن صورت نخواهد گرفت. در این زمینه مشاوران می توانند یادداشت های یادآوری را برای یکدیگر و برای خود بنویسند و همچنین در این زمینه تبلیغات و شبکه های اشتراک گذاری را درج کنند.

ایجاد فضایی مناسب برای کار گروهی و راحت بسیار مهم است. بررسی چند مدل میز در اولویت‌های شرکت مفید است. باز هم یکی از جزئیات مهمی که باید در این اتاق وجود داشته باشد، داشتن پروژکتور، وایت برد یا تلویزیون برای بهره مندی از جلسات اداری جمعی است.

اتاق مصاحبه با مشتری چگونه باید باشد؟

اتاق مصاحبه با مشتری محلی است که تجزیه و تحلیل دقیق نیازهای مشتری، ارائه های اولیه یا قراردادهای مربوط به تکمیل خرید، معاملات سپرده پس از جلسه تکمیل می شود. می توانید تعداد اتاق های جلسه را متناسب با اندازه دفتر و پتانسیل مشتری خود افزایش دهید. باید یک کامپیوتر و صفحه نمایش در اتاق وجود داشته باشد و از بیرون جدا باشد و همانطور که برای هر بخش گفتیم، محیطی راحت برای مشتری فراهم شود. قطع دید محیط داخلی با نمای بیرونی ممکن است باعث شود مشتری تحت فشار قرار گیرد، برای جلوگیری از این وضعیت می توان برخی از مناطق را با پارتیشن های شیشه ای یا پنجره ها جدا نمود.

بخش خوش آمدگویی و انتظار:

دکوراسیون داخلی دفتر مشاوره املاک

در دکوراسیون داخلی دفتر مشاوره املاک بخش خوش آمدگویی و انتظار نیز باید در نظر گرفته شود که اولین برداشت از دفتر شما را تعیین می کند. اگر دفتر شما فضای کافی برای این قسمت را داشته باشد زمانی که مشتری برای اولین بار وارد دفتر شما می شود می تواند شانس خوبی برای ایجاد ارتباط موثر برای معامله ایجاد کند چرا که مشتری در این قسمت اولین ارتباط خود را برقرار می کند. اگر این منطقه با تصاویر شما از فروش های مختلف پر شود که موفقیت های دفتر شما را توصیف می کند، که از نظر ایجاد اطمینان می تواند یک مزیت باشد. همچنین می توانید از مدارک خود مانند گواهی مجوز، گواهی ثبت برند در تزئینات دیوار در این قسمت که مشتری مشاهده می کند استفاده نمایید.

استفاده از میزهای قهوه و داشتن مجلات مرتبط با صنعت در اتاق انتظار هم حرفه ای بودن شما را نشان می دهد و هم به مشتری منتظر کمک می کند وقت خود را بگذراند. همکاران ما در مجموعه پیرامید طرح شما را در این موضوع به طور کامل راهنمایی می کند.