دکوراسیون اداری لاکچری

دکوراسیون اداری لاکچری

برای داشتن یک محیط کار زیبا و جذاب می‌ توان از دکوراسیون اداری لاکچری استفاده نمود. طراحی داخلی مدرن لاکچری فضاهای مختلف اداری مانند اتاق کارمندان یا اتاق مدیریت از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل روش‌ های مدرن و جدیدی برای بهینه سازی محیط‌ های کاری استفاده می‌ شود و از انواع دکوراسیون اداری شیک و لاکچری برای فراهم کردن راحتی و زیبایی بهره گرفته می‌ شود.

اگر شما هم به دنبال انتخاب بهترین و مناسب‌ ترین دکوراسیون اداری برای محل کار خود هستید و نمی‌ دانید از چه سبک، طرح و المان‌ هایی استفاده کنید، پیشنهاد می‌ کنیم تا انتها با این مقاله از پیرامید طرح همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم دکوراسیون اداری لاکچری و شیک را از جهات مختلف بررسی کنیم.

دکوراسیون اداری چیست؟

استفاده از یک سری تجهیزات، مبلمان، طرح و رنگ، المان‌ ها و … برای زیباسازی فضای محل کار را دکوراسیون اداری می‌ گویند. دکوراسیون اداری همچون دکوراسیون منزل از اهمیت بالایی برخوردار است و هر فرد به محض ورود به یک محیط اداری و کاری اولین چیزی که به نظرش می‌ آید، نوع و طرح دکوراسیون است.

طراحی دکوراسیون داخلی اداری با توجه موارد بسیاری مانند نوع کار، سلیقه، متراژ محیط، ابعاد دیوارها و … صورت می‌ گیرد. همچنین فاکتورهای روانشناسی نیز در طراحی دکوراسیون لاکچری تاثیرگذار هستند. یک محیط اداری علاوه بر زیبا بودن باید به گونه‌ ای باشد که باعث آرامش کارمندان گردد و برای مراجعان نیز جذابیت لازم را داشته باشد.

دکوراسیون اداری چیست؟

بخش های دکوراسیون اداری لاکچری

برای طراحی یک دکوراسیون داخلی اداری باید به یکسری نکات توجه کنید تا بتوانید بهترین طرح را برای محیط کاری خود داشته باشید. دکوراسیون داخلی اداری شامل بخش‌ های مختلفی مانند دیوار، قفسه‌ ها، پنجره‌ ها، مبلمان، میز و صندلی، کتابخانه و … می‌ شود که انتخاب و جای گذاری هر کدام از آنها باید طی یک اصولی صورت بگیرد.

  1. استفاده از رنگ های مناسب
    در دکوراسیون اداری لاکچری باید از رنگ‌ هایی متناسب با نوع کار استفاده کرد. رنگ یک عنصر تاثیر گذار در هر فضایی می‌ باشد و می‌ تواند باعث تمرکز و یا عدم تمرکز افراد گردد. برای انتخاب رنگ اجزای دکوراسیون داخلی اداری مانند دیوارها، مبلمان و … باید نهایت دقت را به خرج دهید و تناسب و هماهنگی را رعایت کنید.
    همچنین برای دکوراسیون اداری لاکچری باید از رنگ‌ های تاثیر گذار از نظر روانشناسی و رنگ‌ هایی که باعث شیک و جذاب دیده شدن فضا می‌ شوند، استفاده کنید. برای مثال رنگ‌ هایی مانند مشکی، قهوه‌ ای سوخته، سورمه‌ای جزو رنگ‌های سنگین و لاکچری محسوب می‌ شوند و می‌ توانید از آنها به همراه ترکیب با رنگ‌ های دیگری مثل سفید بهره بگیرید.
  2. چیدمان وسایل
    در دکوراسیون اداری باید مطابق با نوع کار و همچنین متراژ فضایی که در اختیار دارید، وسایل مختلف مانند مبلمان، میز، کتابخانه و … در بهترین نقطه قرار دهید. از شلوغ کردن بیش از حد فضا باید خودداری شود زیرا تمرکز را برهم می‌ زند و باعث کوچ و بسته دیده شدن فضا می‌ گردد. همچنین وسایل که دارای ابعاد بزرگ و کوچک هستند، باید به تناسب با یکدیگر چیدمان شوند تا دید و جلوه بدی نداشته باشند.
  3. جنس مبلمان
    برای داشتن یک دکوراسیون اداری لاکچری می‌ توانید از مبلمانی شیک با جنس‌ های خاص و شیک یا بعبارتی مبلمان اداری لاکچری استفاده کنید. مبلمان‌ های چرمی یکی از بهترین نوع مبلمان برای دکوراسیون داخلی اداری محسوب می‌ شوند که از زیبایی و ماندگاری خاصی برخوردارند و جلوه خاصی به محیط می‌ بخشند. همچنین می‌ توان از مبلمان مدرن با روکش‌ های پارچه‌ ای مخمل استفاده نمود که زیبایی منحصر به فردی دارند.
    در دکوراسیون اداری لاکچری مبلمان چوبی یکی از گزینه‌ های بسیار پرطرفدار محسوب می‌ شود؛ زیرا هر محصولی از چوب می‌ تواند زیبایی خاصی را به فضای ما ببخشد. می‌ توانید برای داشتن دکوراسیون اداری اتاق مدیریت شیک و لاکچری از مبلمان چوبی و چرمی استفاده کنید.
  4. نورپردازی
    از دیگر بخش‌ های یک دکوراسیون اداری که باید توجه ویژه‌ ای به آن داشته باشید، نورپردازی است. استفاده از نورهای مخفی، لامپ‌ های رنگی، لوسترهای شیک و نورپردازی‌ های مدرن و جدید می‌ تواند تاثیر بسیاری در زیباتر شدن محیط اداری شما داشته باشد.
  5. استفاده از تابلو نقاشی و قاب عکس
    از دیگر موارد و المان‌ هایی که می‌ توانید برای طراحی دکوراسیون اداری لاکچری استفاده کنید، تابلوهای نقاشی و قاب‌ های عکس می‌ باشند. تابلوها و قاب‌ ها می‌ توانند باعث ایجاد حس خوب و آرامش بخش در محیط شوند و انرژی را افزایش دهند. نقاشی یا عکس‌ هایی از مناظر مختلف و طبیعت یا استفاده از قاب‌ های مدرن و سورئال می‌ توانند تا حد زیادی محیط کاری شما را خاص کنند.
  6. استفاده از گیاهان
    حضور گل و گیاه در محیط کار علاوه بر زیباسازی باعث انتقال حس خوب و آرامش بخشی نیز می‌ شود و از نظر روانشناسی تاثیرات مثبت بسیاری بر روحیه کارمندان دارد. می‌ توانید برای دکوراسیون اداری لاکچری از گل‌ های تزیینی با ارزش و کمیاب و خاص مانند گل بابا آدم و یا گل دیفن باخیا و … استفاده کنید.
  7. میز و صندلی
    استفاده از میز و صندلی‌ های شیک و با کیفیت تاثیر بسیار زیادی در زیبایی محیط اداری شما خواهد داشت. شما می‌ توانید برای دکوراسیون اداری لاکچری خود از میز اداری لاکچری و صندلی‌ های کلاسیک یا از مدل‌ های مدرن و جدید استفاده کنید. برای انتخاب میز و صندلی علاوه بر زیبایی و هماهنگی با سایر بخش‌ های دکوراسیون اداری، باید راحتی را نیز در نظر بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی اداری لاکچری

دکوراسیون داخلی اداری لاکچری

سوالات رایج درباره دکوراسیون اداری لاکچری

شاید برای شما هم مانند خیلی از افراد دیگری که قصد دارند دکوراسیونی لاکچری برای محیط اداری خود داشته باشند سوالاتی پیش آید. در این بخش به بررسی سوالات پرتکرار و متداول در زمینه دکوراسیون داخلی اداری و پاسخ‌های آن‌ها می‌پردازیم.

سوالات متداول

هزینه دکوراسیون اداری لاکچری چقدر است؟

هزینه دکوراسیون اداری با توجه به عوامل مختلفی مانند شرایط محیط مورد نظر، ابعاد و متراژ، نوع طرح و رنگ، تجهیزات و وسایل، مبلمان و … بستگی دارد. شما باید با توجه به بودجه‌ ای که می‌ توانید صرف کنید، مناسب‌ ترین و بهترین طرح دکوراسیون را انتخاب کنید.

در دکوراسیون اداری لاکچری، اتاق مدیریت چگونه باید باشد؟

اتاق مدیر قلب هر مجموعه‌ ای محسوب می‌ شود و باید به بهترین نحو دکوراسیون و چیدمان گردد. برای اعتبار بخشی بیشتر به مجموعه باید از بهترین لوازم و شیک‌ ترین طرح‌ ها برای اتاق مدیریت لاکچری استفاده شود؛ زیرا در این اتاق مهمان‌ ها و افراد خاصی برای امور مختلف مانند قراردادها و … حضور می‌ یابند.

از چه رنگ هایی می توان برای طراحی دکوراسیون اداری استفاده کرد؟

انتخاب رنگ برای دکوراسیون داخلی لاکچری یک محیط کاری با توجه به موارد مختلفی مانند نوع کار، متراژ و اندازه محل و … مشخص می‌ شود. باید رنگی را متناسب و همخوان با سایر بخش‌ ها و المان‌ های دکوراسیون انتخاب کنید.

دکوراسیون اداری لاکچری و شیک چه مزایایی دارد؟

انتخاب یک دکوراسیون شیک علاوه بر زیباسازی محیط کار و جذب افراد باعث تاثیرات مثبت بر روحیه کارمندان نیز می‌ شود. یک محیط لاکچری و خاص باعث می‌ شود افرادی که در آن محل حضور دارند انرژی مثبت و خوبی دریافت کنند و حس خوبی از کار کردن در آن محل داشته باشند.

چگونه یک دکوراسیون اداری لاکچری طراحی کنیم؟

شما می‌ توانید برای هرچه زیباتر شدن محیط کار خود طراحی دکوراسیون داخلی اداره را به شرکت‌ ها و موسسات طراحی و کارشناسان و طراحان باتجربه و ماهر آنها بسپارید. یکی از معتبرترین و حرفه‌ ای‌ ترین این مجموعه‌ ها شرکت پیرامید طرح است. این شرکت با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و دانش فنی روز دنیا توانسته است در زمینه طراحی و اجرای معماری داخلی انواع فضاهای اداری، تجاری و مسکونی تجارب درخشانی را کسب نماید.