کاربرد تلویزیون در دکوراسیون اداری | پیرامید طرح

کاربردهای تلویزیون در دکوراسیون محیط اداری

شاید متوجه تأثیر محیط در کیفیت انواع کارها تا به امروز شده باشید. برای تأثیرگذاری موفق تر و داشتن روند صعودی در کیفیت کارها، بهتر است حتماً به دکوراسیون محیط کار خودتان دقت و توجه داشته باشید. ما در این مقاله قصد داریم تا درباره ی جزئیات اجزاء دکوراسیون محیط اداری به خصوص تأثیر وجود تلویزیون در دکوراسیون محیط اداری مطالبی را ارائه دهیم.

طراحی فضای اداری مناسب:

طراحی فضای اداری مناسب | پیرامید طرح

یکی از عوامل تأثیرگذار در پیشرفت و رشد یک کسب و کار، نحوه ی طراحی داخلی محیط اداری می باشد. برای رونق بیشتر یک کسب و کار همواره باید به ایجاد فضای کاری راحت و الهام بخش بها داد و به نحوه ی طراحی دکوراسیون داخلی توجه کرد. شاید بسیاری از افراد در طراحی دکوراسیون محل کارشان، به جزئیات دقت نکنند؛ اما باید بدانید که همین جزئیات طراحی دکوراسیون، کیفیت خدمات و منحصر به فرد بودن کسب کار شما را افزایش می دهند. یکی از موضوعات اولیه در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده یا عدم استفاده از یک سری لوازم می باشد؛ برای مثال در ادامه ما به بررسی کاربرد تلویزیون در دکوراسیون محیط اداری می پردازیم.

کاربرد تلویزیون در محیط اداری:

کاربرد تلویزیون در محیط اداری | پیرامید طرح

اغلب افراد برای خانه ی خود لوازمی مانند تلویزیون را در نظر می گیرند و در دکوراسیون خود آن را به کار می برند. لازم به ذکر است که استفاده از تلویزیون در محیط اداری نیز کاربردی می باشد؛ یعنی می توان گفت که تلویزیون از جمله لوازمی است که کسب و کارها به طرق مختلفی به آن نیاز دارند. همان طور که بیشتر شما می دانید، تلویزیون ها ابزارهای مهمی برای سرگرمی، ایجاد ارتباطات و همچنین اطلاع رسانی به شمار می روند.

صاحبین کسب و کار و یا طراحان داخلی محیط های کاری و اداری، معمولاً در طراحی های خود قسمتی از فضای محل یک کسب و کار را برای گذاشتن تلویزیون طراحی کرده و در نظر می گیرند. این قسمت ها که برای گذاشتن تلویزیون طراحی شده اند معمولاً شامل لابی ها، اتاق های انتظار و یا اتاق های استراحت کارمندان و… می شوند. همچنین می توان از به کار بردن تلویزیون در دکوراسیون محیط اداری جهت اهداف تبلیغاتی استفاده کرد.

  • استفاده از تلویزیون در محیط کار به عنوان ابزار بازاریابی:

استفاده ی درست و به کار بردن تلویزیون در دکوراسیون محیط اداری، یک ایده ی عالی برای مکان های تجاری به شمار می رود و شما می توانید به کار بردن این ایده را در فضاهایی مانند: رستوران ها، کافی شاپ ها، مراکز خرید و… مشاهده کنید. وجود تلویزیون در دکوراسیون محیط اداری جنبه ی جذب مشتری و مخاطب را نیز ایفا می کند؛ چرا که بسیاری از مشتریان طرفدار برنامه ی خاصی مانند: انواع اخبار، مسابقات ورزشی و… هستند و از تماشای این برنامه ها در زمان انتظار لذت می برند و از انتظار کشیدن برای دریافت خدمات کلافه و خسته نمی شوند.

  • اطلاع رسانی و ایجاد روابط در محیط اداری از طریق تلویزیون:

استفاده از تلویزیون برای ارتباطات عمومی و انواع اطلاع رسانی ها، معمولاً در دفاتر اداری که بزرگ هستند کاربرد دارد. وجود تلویزیون ها یا صفحه نمایش های بزرگ در این گونه دفاتر، ابزار مناسبی برای اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای مختلف به کارکنان و سایر افراد مربوط محسوب می شود.

طراحی و اجرای معماری داخلی:

طراحی معماری داخلی | پیرامید طرح

مجموعه پیرامید طرح، یکی از مجموعه های به روز در زمینه ی طراحی و اجرای معماری های داخلی و دکوراسیون داخلی اداری می باشد. این مجموعه با به کار بردن دانش به روز و همچنین نیروهای کارآمد، تجربه ی فراوانی در مورد اجرا و طراحی انواع معماری ها و دکوراسیون های داخلی داشته و خدمات خود را در تمامی نقاط کشور عرضه می دارد. شما می توانید از خدمات این مجموعه در زمینه های زیر استفاده کنید:

  • معماری های داخلی اداری و مسکونی و…
  • بازسازی فضاها
  • اجرا و طراحی نماهای ساختمانی
  • اجرا و طراحی فضاهای باز
  • اجرا و طراحی کاغذ دیواری، پارتیشن، موکت و….

به کار بردن مناسب تلویزیون در محیط اداری:

بکار بردن تلویزیون در محیط اداری | پیرامید طرح

یکی از نکات مهم در به کار بردن تلویزیون در دکوراسیون محیط اداری، توجه به جایگاه قرار دادن تلویزیون می باشد. جایگاه تلویزیون، نقش مهمی در افزایش تأثیر وجود تلویزیون در محل کار و پیشرفت ها و مزایای حاصل از آن می شود. ما در ادامه چند مورد از نکات مهم در مورد جایگاه تلویزیون در محیط مسکونی و اداری را ذکر خواهیم کرد:

  1. تلویزیون را در اتاق خواب خود نگذارید. اتاق خواب مکان مناسبی برای به کار بردن لوازم الکترونیکی مانند تلویزیون نمی باشد.
  2. برای ایجاد تعامل بیشتر و لذت بردن در کنار هم تلویزیون را در اتاق نشیمن خود قرار دهید.
  3. هنگام قرار دادن تلویزیون فضای مناسبی را نیز برای سیم های آن در نظر بگیرید.
  4. تلویزیون انرژی های مضری مانند فرکانس های الکتریکی و مغناطیسی ساطع می کند؛ بنابراین شما می توانید برای کاهش اثرات مضر این انرژی ها از سنگ نمک و گیاهان زنده در نزدیکی تلویزیون چه در خانه و چه در محیط اداری استفاده کنید.
  5. تلویزیون را در مکان های پر رفت و آمد قرار ندهید.
  6. سعی کنید تلویزیون در کنار ورودی ها یا نزدیک درب های ورودی قرار نگیرد.
  7. بهترین زاویه ی چیدمان مبلمان، زاویه ای است که در راستای آن تلویزیون قرار بگیرد.
  8. فراموش نکنید که تلویزیون را در فاصله ی مناسبی از مبلمان خود قرار دهید.
  9. تلویزیون را پشت به پنجره نگذارید؛ چون پدیده ی ضد نور باعث تاریک شدن صفحه ی تلویزیون و کمتر شدن دید شما می شود.
  10. ارتفاع دیوار و سقف فضای مورد نظرتان را برای نصب تلویزیون در نظر بگیرید.
  11. اگر ارتفاع دیوار و سقف فضای مورد نظرتان مناسب است؛ اما فضای کوچکی دارید، می توانید تلویزیون را به دیوار نصب کنید.
  12. هنگام خرید تلویزیون به سایز کلی محیط مورد نظر برای نصب تلویزیون دقت کنید؛ چرا که به عنوان مثال تلویزیون های خیلی بزرگ برای فضاهای کوچک مناسب نیستند.

سخن پایانی

ما در این مقاله نکات مهمی را در مورد ویژگی های دکوراسیون محیط اداری بررسی کردیم. همچنین شرکتی به روز در زمینه ی طراحی و اجرا به نام مجموعه پیرامید طرح را به شما معرفی کردیم تا بتوانید از خدماتشان در زمینه های اجرا و طراحی انواع دکوراسیون ها استفاده کنید.