دیکوریشن منزل مدرن | پیرامید طرح

دیکوریشن منزل مدرن

همان گونه که در این تصاویر مشاهده می فرمایید، استفاده از متریال های متنوع اما منسجم، سبب می شوند که در نگاه اول، مخاطب احساس شلوغی و آشفتگی در فضا نکند. رعایت این نکته از مهم ترین اصول در دیکوریشن منزل مدرن به حساب می آید. تناسب و ارتباطات بصری و حسی متریال ها در سبک مدرن بسیار حائز اهمیت است. زیرا با ایجاد یک همبستگی در فضا، می توان انرژی و جذابیت بی نظیری را به وجود آورد که هر کاربری در آن فضا احساس خشنودی و رضایت کند.

نکات مهم در دیکوریشن منزل مدرن:

دیکوریشن منزل مدرن | پیرامید طرح

طراحان بزرگ و حرفه ای برای دیکوریشن منزل مدرن، از راهکارها و ابتکارات مختلفی بهره می گیرند که در نهایت خروجی پروژه آن ها چشم نواز خواهد بود. استفاده از مود بردها قبل از استارت پروژه سبب می شود تا هویت و اصالت فضا با توجه به سبک انتخاب شده، شکل گرفته و در طول مسیر همه چیز به صورت ایده آل پیش برود. البته که طی کردن این سلسله مراتب، برای خیلی از طراحان و معماران خسته کننده خواهد بود. اما آنان که به دنبال خلق آثار منحصر به فرد هستند از این مسیر لذت خواهند برد.

در این طرح که مشاهده می فرمایید، استفاده از اکسسوری های منطبق بر سبک مدرن در کنار انتخاب پالت رنگی منطقی، صحنه ای چشم نواز را رقم زده اند، که هر شخصی، آرزوی داشتن چنین خانه ای را خواهد داشت.

  • پالت رنگی استاندارد، مهم ترین اصل در دیکوریشن منزل مدرن

در آثار معماری، حضور یک سری از رنگ ها بیان گر اصالت و هویت سبک به کار گرفته، خواهند بود. به بیانی دیگر می توان گفت که برخی رنگ های اصلی، نماد هر سبکی خواهند بود و حضور آن ها در فضا ضروری به حساب خواهند آمد.

در دیکوریشن خانه مدرن انتخاب پالت رنگی منطبق بر اصول سبک مدرن، از ارکان اصلی شروع طراحی پروژه است. برای هر فضایی حضور حداقل سه رنگ ضروری خواهد بود. یک رنگ به عنوان رنگ اصلی که ممکن است اکثریت فضا را شامل شود، مهم ترین رکن پالت رنگی خواهد بود. رنگ ثانویه، رنگی است که تعادل فضا را حفظ کرده و به رنگ تعادل معروف است. در نهایت رنگ خنثی که با قرار گیری در مکان های مختلف مشخص خواهد کرد چه نقاطی بیشتر به چشم بیایند یا این که چه قسمت هایی آرام گرفته و حکم حاشیه ها را در جهت بیشتر دیده شدن متن، داشته باشند.

به عنوان مثال در دیکوریشن منزل مدرن که در اینجا مشاهده می کنید، رنگ طوسی به عنوان یک رنگ خنثی، برخی دیوارها را پوشش داده اند تا قسمت هایی مثل ورودی آشپزخانه یا بالای پنجره که با آجرهای فانتزی دیزاین شده اند، بیشتر به چشم آمده و حس دلپذیری را به فضا حاکم کنند.

البته که رنگ های بیشتری هم می توانند به پالت رنگی اضافه شده و چاشنی قسمت های مختلف شوند. اما حضور این سه رنگ رکن اصلی طراحی هر فضای مدرنی به حساب خواهد آمد. اگر به دنبال طراحی منزل خود مطابق با حرفه ای ترین کانال های رنگی هستید، اصلا جای نگرانی ندارد! مجموعه پیرامید طرح با بهره گیری از کادر مهندسین مجرب، بهترین رنگ ها را برای فضای شما در نظر خواهند گرفت.

  • سادگی، اساس سبک مدرن

دیکوریشن منزل مدرن | پیرامید طرح

به همان اندازه که شلوغی و پر کردن فضا در سبک های کلاسیک شایع می باشد، به همان اندازه سادگی و به دور از پیچیدگی بودن در سبک مدرن مرسوم است! در سبک مدرن همه چیز به ساده ترین و مرتب ترین شکل ممکن بایستی در فضا خودنمایی کند. برخلاف دیگر سبک ها، سبک مدرن کاربری را بر هر چیز دیگر ارجح می داند. سبک مینیمال را که همه ما به آن آشناییت داریم، از دل سبک مدرن به عنوان یک زیر شاخه بیرون آمده است.

در دیکوریشن آشپزخانه ای که مشاهده می کنید، همه ی اکسسوری ها و وسایل، به شکل ساده ای در کنار هم چیده شده و از هر وسیله ی متکلفی که فضا را پیچیده کند، دوری شده است. در دیکوریشن منزل مدرن فقط از خطوط صاف و شکسته استفاده می شود. خطوط شکسته از جمله ویژگی های سبک مدرن به حساب می آیند؛ به همین منظور استفاده از حجم ها و طرح هایی که در آن حالت خمیده و انعطاف پذیر وجود دارد، در سبک مدرن بلا استفاده خواهند بود.

  • نورگیری حداکثری

اگر منازل سبک مدرن را به کرات مشاهده کرده باشید، به این پی برده اید که در سبک مدرن، پنجره ها از گشودگی زیادی برخوردار هستند. اغلب در خانه های ویلایی که فضای حیاط از وسعت زیادی برخوردار هستند، اکابه پنجره ها حذف شده یا ارتفاع آن ها به شدت کاهش پیدا می کنند. این عمل در جهت بهره مندی حداکثری از نور طبیعی محیط می باشد.

در طرح های فوق هم همان گونه که مشاهده می کنید، قسمت ورودی از درب های بلند بدون حفاظ ساخته شده است. این درب ها حس گشودگی به محیط داده و سبب می شوند تا از لحاظ روان شناسی محیط، چرخه انرژی و پویایی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

  • استفاده از گیاهان خاص در مکان های مشخص:

نکته دیگر در دیکوریشن منزل مدرن استفاده از گیاهان خاص در مکان های مشخصی می باشند. گیاهانی که دارای ریز برگ های زیادی بوده و یا این که از لحاظ حجمی بزرگ و گسترده هستند، چندان در سبک مدرن مورد استفاده قرار نمی گیرند. در همین راستا بهتر است از گیاهان تک برگی و یا گیاهانی که در محوریت یک ساقه رشد کرده اند استفاده شود.

استفاده از گیاه بامبو در روی میزها و یا گلدان های دیواری که اصطلاحا گرین وال یا دیکوریشن دیوار را تشکیل می دهند، بسیار ترند شده اند.

دیکوریشن منزل مدرن | پیرامید طرح

اگر از جمله افرادی هستید که نسبت به طراحی و دکوراسیون فضای زندگی خود حساس بوده و به دنبال فضایی آرامش بخش و جذاب هستید، پیشنهاد می کنیم تا حتما از تیم مجرب پیرامید طرح مشاوره کسب کنید. این مجموعه با بهره گیری از به روزترین متدهای معماری و متریال های نوین، فضایی را برای شما خلق خواهند کرد که به نوبه خود بی نظیر خواهد بود.

در دیکوریشن این منزل زیبا که به سبک مدرن دیزاین شده است توسط  Melina Divani انجام گرفته و موردی که بسیار در آن مشهود است سایه خاکستری در کل فضا می باشد که احساس شمال اروپا را در فرد القا می کند که این امر باعث ایجاد حس هماهنگی و تعادل در کل محیط منزل گشته است.در ذیل تصاویری از زوایای مختلف دیکوریشن این منزل زیبا را آماده کردیم که نظر شما را به مشاهده آنها جلب می نماییم. برای طراحی و اجرای تخصصی دیکوریشن منزل خود با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.