کاغذ دیواری

pyramid_md-9-1-1

 

کاغذدیواری بعنوان پوششی مناسب برای دیوارها که از انواع الیاف طبیعی و مصنوعی تهیه شده،شناخته می شود که امروزه در اکثر ساختمان های مسکونی و اداری از کاغذ دیواری بر روی سطح دیوار استفاده می گردد و جزء اصول اولیه دکوراسیون داخلی محسوب می شود.

 

pyramid_md-9-1-2

 

کاغذ دیواری چیست؟
یک نوع ماده اولیه جهت پوشاندن دیوار های داخلی منزل و محیط های اداری که با تکنیک های مختلف چاپی در بازار موجود می باشد که این تکنیک ها عبارتند از :
-چاپ مسطح (surface)
-کلیشه ای (Gravure)
-سیلک اسکرین (Silk screen)
-چاپ دورانی (Rotary)

در ساخت و طراحی کاغذ دیواری از طرح های مختلفی استفاده می شود که در ذیل به دو نوع پر کاربرد آن اشاره شده است:
1-طرح های نقشی یا همان تصاویر.
2-طرح های گرافیکی با بافت های تکرار شونده.

 

pyramid_md-9-1-3

 

برای انتخاب صحیح کاغذ دیواری باید به نکات بسیاری توجه نمود. از آن جمله می توان به نکات ذیل اشاره کرد:
1) کاربری فضای مورد نظر.
2)رنگ های موجود در لوازم و اکسسوری فضا.
3)میزان حجم رنگ موجود در طرح های کاغذدیواری و تطابق آن با رنگ های به کار رفته در محیط پیرامون.
4)میزان نور موجود در فضا شامل نورهای طبیعی و غیر طبیعی
یکی دیگر از موارد پر کاربرد در استفاده از کاغذ دیواری ها ایجاد خطای دید در ابعاد و اندازه هاست مثلاً زمانی به دنبال عریض نشان دادن دیوار هستید و برای این کار باید از کاغذ دیواری باطرح های افقی استفاده کنید که بر عکس این نیز ممکن است.

 

pyramid_md-9-1-4

 

pyramid_md-9-1-5

 

از مزایای استفاده از کاغذ دیواری هایی با درجه کیفی بالا می توان به قابل شستشو بودن و همچنین عایق شدن محیط در برابر صدا و حرارت اشاره کرد که از نکات بسیار مهم در هنگام خرید می باشد.
این محصول به صورت رول و در ابعاد 50-70-100 سانتی متر در بازار موجود می باشد و بسته به تکسچرهای مختلف و ضخامت آنها با قیمت های مختلف به فروش می رسد.
مجموعه پیرامید طرح با بهره گیری از زیباترین و با کیفیت ترین کاغذدیواری های روز دنیا و کارشناسان طراحی و فروش خبره ،این امکان را دارد که شما را درانتخاب صحیح و به جای این محصولات یاری رساند.