موکت

pyramid_md-11-1-1

 

موکت ها از جمله متریال هایی هستند که طرفداران خاص خود را دارند. لذت راه رفتن بر روی موکتی نرم و لطیف با رنگ بندی زیبا ،حس آرامش را به شما القا خواهد کرد.
موکت ها علاوه بر نرمی و زیبایی خاصیت تفکیک فضا و ترکیب با رنگ های به کار رفته در داخل منزل یا فضای اداری را نیز دارند و می توان با استفاده از طرح های مختلف محیطی جذاب را بوجود آورد.
*موکت ها از لحاظ نوع طرح و موارد استفاده در فضاهای گوناگون به 4 دسته فوق تقسیم می شوند:
1- مسکونی:

 

pyramid_md-11-1-2

 

2- اداری:

 

pyramid_md-11-1-3

 

pyramid_md-11-1-4

 

3- هتل:

 

pyramid_md-11-1-5

 

pyramid_md-11-1-6

 

pyramid_md-11-1-7

 

4-چمن مصنوعی:

 

pyramid_md-11-1-8

 

حال برای اینکه بدانید کدام جنس موکت برای محیطی که مدنظر شماست مناسب تر است به نکات زیر توجه فرمایید.
*پلی آمید-نایلون:
موکت هایی که از الیاف نایلن ساخته شده اند جزو مقاوم ترین نوع موکت ها به حساب می آیند. این الیاف در برابر بخار، حرارت، ضربه و ساییدگی بخصوص در فضاهای پر رفت و آمد بسیار مقاوم مى‌باشند. سایش کم و مقاومت بالای موکت های پلی آمید، این گروه از محصولات را به انتخابی ایده آل برای اتاق های پر تردد که مورد استفاده روزانه دارند ،تبدیل کرده است. موکت های تولید شده با نخ پلی آمید علاوه بر استفاده در اماکن پر رفت و آمد برای اتاق خواب، نشیمن و اتاق کودک نیز مناسب می باشند.
*اکریلیک:
الیاف اکریلیک در ظاهر به شکل پشم می باشند. نخ های ریسیده شده از این الیاف زیبائی، شفافیت و مقاومت مشابه پشم را دارند. از دیگر خواص این نوع از موکت ها می توان به رنگ بندی متفاوت آن اشاره کرد.ثبات رنگ در موکت از جنس الیاف اکریلیک بسیار بالاتر از دیگر جنس های موکت می باشد.
*پلی پروپیلن:
در موکت هایی که از الیاف پروپیلن تولید می گردند، رطوبت و مواد خارجی نفوذ نمی کند که این یکی از مزایای برجسته این مدل از موکت ها می باشد و استفاده در محیط های خاص را به این گروه از موکت ها اختصاص می دهد. موکت های تولید شده با نخ پلی پروپیلن راحت تر شسته می شوند و بعلت سادگی فرآیند تولید مواد پلی پروپیلن ، محصولات تولید شده با این مواد از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.
برای انتخاب صحیح موکت فضای دلخواه خود با کارشناسان فروش مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.