چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی،علوم و فناوری

در دنیای امروز، دانایی یکی از محور‌ها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به شمار می‌رود. سنجش سطح دانایی به میزان تولید و مصرف اطلاعات و گسترش دانایی به دسترسی سریع و آسان به منابع علمی موثق وابسته است. بنابراین، منبع اصلی تولید اطلاعات و دانش جدید در واقع حاصل فعالیت‌های پژوهشی است که انجام می‌گیرد. پژوهش در هر موضوع، به هر گونه و در هر سطحی که انجام شود، تلاشی منسجم و نظام‌مند در راستای توسعه دانش موجود درباره موضوع‌هایی است که با آنها سروکار داریم. بنابراین، با توجه به اهمیت علم و فن آوری در جهان امروز، نیاز به کار علمی در ابعاد مختلف آن در سطح جهانی وجود دارد.

از این رو، شرکت مدیران ایده پرداز کارین در صدد است با هدف هم افزایی دانش و انتشار یافته های نو و بدیع در زمینه های تخصصی و میان رشته ای، دوره چهارم این کنفرانس را با هدف آشنایی و ارتباط میان اساتید، پژوهشگران، صاحب­نظران، متخصصان و علاقمندان به منظور تبادل جديدترين دستاوردهای علمی و تجارب کاربردی در زمينه مهندسی، علوم و تکنولوژی و بررسی چالش­های علمی و اجرایی در فرایند کاربرد آنها از تمام مناطق جغرافیایی، در سطوح محلی، ملی، منطق ه­ای و بین­ المللی با مشارکت دو دانشگاه Istanbul Sabahattin Zaim University و Kaunas University of Technology، در تاریخ 16 شهریور 1395 مطابق با  6 سپتامبر 2016 در آتن یونان برگزار نماید.چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژی از طرف بسیاری از دانشگاه ها، سازمان ها و مجامع علمی حمایت معنوی شده است؛ و با افتخار اعلام می داریم، مجموعه دوره های این کنفرانس یک جامعه بزرگ، چند ملیتی و دوستانه از پژوهشگرانی که علاقمند به اشتراک ایده هایشان هستند را شکل داده است.شایان ذکر است، مجموعه دوره های این کنفرانس به عنوان یک رویداد علمی معتبر در میان جامعه علمی شناخته شده و افزایش تعداد مقالات ارسالی و شرکت کنندگان هر دوره دلیلی بر این ادعا است و شرکت مدیران ایده پرداز کارین از طریق فعالیت های کنفرانس، لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس، و امکان چاپ مقالات در مجلات معتبر بین المللی بر توسعه و ترویج دانش نظری، پژوهش های مفهومی، و دانش حرفه ای تمرکز دارد.

در این راستا کمیته علمی و اجرایی کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران و مسئولان اجرایی دعوت می نمایند مقالات خود را که حاوی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در محورهای اصلی کنفرانس و یا زمینه های مرتبط می باشد به صورت فردی و یا با مشارکت گروهی به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند. علاوه بر این، علاقمندان به این حوزه می توانند بدون ارائه مقاله، به عنوان شرکت کننده آزاد از این رویداد علمی استفاده کنند.

 

Pyramid-News1