میکروسمنت در طراحی دکوراسیون اداری | پیرامید طرح

پوشش میکروسمنت در طراحی دکوراسیون اداری

یکی از انواع مصالح ساختمانی که این روزها برای طراحی دکوراسیون مدرن مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، پوشش میکروسمنت است. همانطور که از نام این پوشش مشخص است، از ترکیب سیمان و مواد دیگری مانند رزین، رنگدانه های مختلف و تشکیل شده است. این پوشش به دلیل داشتن طراحی منحصر به فرد و مقاومت بالا، توانسته به یکی از محبوب ترین پوشش ها برای طراحی دکوراسیون اداری محسوب شود. بهتر است بگوییم میکروسمنت در طراحی دکوراسیون اداری غوغا می کند. پس اگر به دنبال یک پوشش خاص برای دکوراسیون اداره ها و شرکت ها هستید، توصیه می کنیم که از همین حالا به فکر خرید این پوشش ها باشید.

میکروسمنت چیست؟

میکروسمنت یکی از انواع پوشش های تزئینی است که می توان آن را بدون هیچ دردسر خاصی و با ضخامت بسیار پایین روی سطوح مختلف اجرا کرد. این محصول ترکیبی از سیمان، رنگدانه های مواد معدنی و مواد رزینی است که هر کدام می توانند با ایجاد یک ماده چسبنده به راحتی روی سطح بچسبند. این پوشش خاص، به دلیل داشتن رنگدانه های معدنی می تواند ظاهر فوق العاده ای داشته باشد.

در حال حاضر پوشش میکروسمنت به دو دسته پوشش های ساده و بدون بافت و پوشش های بافت دار تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این پوشش ها می توانند برای محیط های اداری و شرکت های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

کاربرد میکروسمنت در طراحی دکوراسیون اداری:

کاربرد میکروسمنت در طراحی دکوراسیون | پیرامید طرح

پوششی که برای کف یا دیواره اداره ها مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند تاثیر زیادی روی زیبایی اداره و شرکت داشته باشد. میکروسمنت در طراحی دکوراسیون اداری می تواند به یکی از بهترین پوشش ها تبدیل شود که در ادامه در مورد دلایل آن صحبت می کنیم. بسیاری از شرکت ها و اداره هایی که نیاز به بازسازی دارند، با این پوشش دیوار و کف بازسازی می شوند که هم زیبا و منحصر به فرد هستند هم می توانند با ظاهر شیک خودشان، فضای اداره را متفاوت تر کنند.

بنابراین می توان گفت که میکروسمنت در طراحی دکوراسیون اداری کاربردهای بسیار زیادی دارد. می توان این پوشش را برای دیوارها، کف ساختمان ها، سرویس بهداشتی و … مورد استفاده قرار داد. با وجود رنگ های متنوع این پوشش ها، این محصولات برای هر یک از سبک های دکوراسیون اداره و شرکت از قبیل کلاسیک و مدرن، همخوانی پیدا خواهند کرد. با این حال به دلیل خاص و ساده بودن این پوشش، این محصولات بیشتر برای دکوراسیون مدرن اداره ها و شرکت ها استفاده می شوند.

مزایای استفاده از میکروسمنت در طراحی دکوراسیون اداری

مزایای میکروسمنت دردکوراسیون اداری | پیرامید طرح

میکروسمنت یکی از بهترین محصولات و کفپوش های اداری است که می توان آن را به عنوان دیوارپوش نیز مورد استفاده قرار داد. در حال حاضر، در بسیاری از ساختمان ها از جمله ساختمان های اداری و تجاری از این نوع پوشش برای زیباسازی ساختمان ها استفاده می شود. این موضوع نشان دهنده محبوبیت این پوشش است. با این حال بسیاری از مشتریان از ما در مجموعه پیرامید طرح سوال می پرسند که مزایای استفاده از میکروسمنت در دکوراسیون شرکت و اداره چیست؟ چرا بهتر است به جای پوشش های دیگر مانند کاشی و سرامیک این نوع پوشش را انتخاب کنیم؟ در ادامه به مزایای استفاده از این پوشش اشاره می کنیم.

  • دوام و طول عمر بسیار بالا

پوشش های میکروسمنت که می توانند در طراحی اداره و شرکت استفاده شوند، دوام و طول عمر بسیار بالایی دارند. شاید در نگاه اول تصور کنید که این پوشش ها به دلیل داشتن ضخامت پایین، نمی توانند تا مدت ها دوام داشته باشند؛ اما تجربه چیز دیگری را نشان می دهد. شما می توانید با استفاده از این پوشش ها، تا چندین سال از آن ها استفاده کنید.

  • مقاوم در برابر خط و خش

در محیط های پررفت و آمد مانند اداره و شرکت ها، ممکن است افراد زیادی در رفت و آمد باشند. افتادن وسایل مختلف روی زمین، راه رفتن با کفش های پاشنه بلند روی سطح، ضربه خوردن دیوار با وسایل مختلف و … می تواند باعث آسیب به کفپوش ها و دیوارها شود. پوشش های میکروسمنت مقاومت بسیار بالایی دارند و به راحتی می توانند در برابر خط و خش ضربه از خودشان محافظت کنند.

  • امکان تهیه با رنگ بندی های بسیار متنوع

شما می توانید میکروسمنت ها را با رنگ بندی های بسیار متنوع برای دکوراسیون اداره خودتان استفاده کنید. این پوشش ها می توانند را رنگدانه های مختلف ترکیب شوند و در اداره ها و شرکت ها مورد استفاده قرار گیرند.

  • یک پوشش ضد آب

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این پوشش ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب دارند. بنابراین، اگر به دنبال یک پوشش ضد آب هستید، می توانید میکروسمنت ها را انتخاب کنید.

  • قابل اجرا به صورت یکدست و بدون درز

برای اجرای میکروسمنت در اداره و شرکت، نیازی به ایجاد درز نیست. تمامی این پوشش به صورت یکدست روی سطح اجرا می شود.

آیا این پوشش برای اداره و شرکت من مناسب است؟

میکروسمنت در طراحی دکوراسیون اداری | پیرامید طرح

کفپوش ها و پوشش های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند که می توانید برای شرکت و اداره مورد استفاده قرار دهید. اما این روزها بسیاری از صاحبان شرکت ها و اداره ها، به دنبال انتخاب پوشش های خاصی هستند که در کنار داشتن ظاهر شیک، مقاومت بالایی نیز داشته باشند.

ما در مجموعه پیرامید طرح همواره به مشتریان خودمان توصیه می کنیم که از پوشش هایی برای اداره و شرکت خودشان استفاده کنند که هم زیبا باشند هم تا چندین سال دوام داشته باشند. میکروسمنت در طراحی دکوراسیون اداری می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد که به آن ها اشاره کردیم. اگر قرار است برای بازسازی اداره و ساختمان اداری خودتان، از یک پوشش مناسب استفاده کنید، این پوشش گزینه خوبی برای شماست. فقط در نظر داشته باشید که این پوشش را نمی توانید روی سطوح پیچیده و ناهموار ایجاد کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد کاربرد میکروسمنت در طراحی دکوراسیون اداره و شرکت صحبت کردیم. این محصول منحصر به فرد می توان با تنوع بالایی تهیه شود. پس برای خرید این پوشش جهت نصب روی دیوار و کف شک نداشته باشید.