پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس این مجموعه از تک جداره شیشه 10 میلیمتری سوپرکلیر سکوریت با پروفیل و یراق آلات متنوع محصول کشور ایتالیا،چین و ایران به انتخاب کارفرما تشکیل شده است.این پارتیشن به علت ظرافت در استراکچر و وسعت دید محیطی و تردد مناسب نور از باقی انواع پارتیشن های اداری چه از لحاظ مشخصات فنی و چه از نظر زیبایی و لوکس بودن گزینه بهتری می باشد.
سوالی که همیشه در خصوص پارتیشن شیشه ای فریم لس به سبب جدید بودن این محصول پیش می آید ، تفاوت پروفیل ها و یراق آلات مختلف به کار رفته در قالب این پارتیشن ها می باشد.در ذیل تصاویر و مشخصات فنی پارتیشن شیشه ای فریم لس اجرا شده توسط مجموعه پیرامید طرح با پروفیل و یراق آلات متنوع برای اطلاع شما دوستان جهت انتخاب صحیح پارتیشن دفتر اداری شما به اشتراک گذاشته شده است.
1-فریم های آلومینیوم ایتالیایی BM و یراق آلات اروپایی:
فریم های آلومینیوم ایتالیایی این پارتیشن ها با برند BM ارائه شده و با رنگ نقره ای و مشکی قابل اجرا می باشد. قطر و کیفیت این فریم ها نسبت به انواع چینی و ایرانی آن ظریف تر و بالاتر بوده و با توجه به اینکه از بهترین نوع آلومینیوم ساخته شده در رنگ کاری و آنودایز قابل مشاهده بوده و دارای استحکام بالایی هستند و در نهایت ظاهر بهتری به پارتیشن شیشه ای فریم لس می بخشد.قابل ذکر است جدیدترین رنگ پروفیل و یراق آلات این محصول مشکی می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در ذیل شما را به دیدن نمونه هایی از این پارتیشن با فریم و یراق آلات ایتالیایی با رنگ نقره ای و مشکی دعوت می نماییم.
Pyramid_T-634(2)

Pyramid_T-634(1)

Pyramid_T-634(3)

2-فریم های آلومینیوم ترک و یراق آلات چینی:

فریم های آلومینیوم چینی به رنگ نقره ای قابل ارائه می باشند و نسبت به نوع ایتالیایی آن قطر بیشتری داشته و کیفیت رنگ آن درجه دو می باشد. در ذیل شما را به مشاهده نمونه هایی از این پارتیشن با فریم و یراق آلات چینی با رنگ نقره ای دعوت می کنیم.

Pyramid_T-634(4)

Pyramid_T-634(5)

3-فریم های آلومینیوم ایرانی و یراق آلات اروپایی:

همانطور که در عکس های به اشتراک گذاشته شده ذیل مشاهده می کنید فریم های آلومینیوم ایرانی به رنگ سفید قابل اجرا بوده و دارای کیفیت معمولی و به نسبت قیمت مناسب تری از انواع دیگر فریم ها می باشد.

قابل ذکر است در تمامی انواع پارتیشن های شیشه ای فریم لس با هر نوع فریم آلومینیوم،می توان از یراق آلات چینی یا اروپایی استفاده نمود.

Pyramid_T-634(6)

Pyramid_T-634(7)

Pyramid_T-634(8)

برای طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای فریم لس فضای اداری خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.