پارتیشن شیشه ای با پروفیل و یراق آلات مشکی

 

پارتیشن های شیشه ای فریم لس به عنوان یکی از جدیدترین سیستم های پارتیشن بندی اداری به تازگی به بازار ایران راه پیدا کرده است و به لحاظ امکان انتقال نور طبیعی، شکست صدای بسیار بالا و قیمت مناسب آن به سرعت در دکوراسیون داخلی ساختمان های اداری جایگاه خود را پیدا نموده است و هر روز به تعداد طرفداران این محصول افزوده می شود. یکی از نکاتی که می تواند این سیستم پارتیشن را از سایر محصولات مشابه آن متمایز نماید ،امکان استفاده از پروفیل های رنگی به جای پروفیل های نقره ای رنگی است که همیشه در ساختار پارتیشن های شیشه ای به چشم می خورد و به صورت یک فریم آلومینیوم بسیار ظریف در اطراف شیشه پارتیشن قرار می گیرند ، می باشد. بطور مثال طراحان داخلی که علاقه خاصی به طراحی بر اساس سبک مدرن دارند با انتخاب فریم مشکی در اطراف شیشه پارتیشن فضای اداری خود و همچنین یراق آلات مشکی شامل دستگیره و لولا به فضای متفاوت و جذابی دست پیدا خواهند کرد.به همین منظور مجموعه پارتیشن ساز اقدام به ارائه پارتیشن تمام شیشه با فریم و یراق آلات مشکی نموده است.ارائه پارتیشن هایی با کیفیت بسیار بالا و تنوع رنگ باور نکردنی از جمله خدمات این مجموعه می باشد.

در ذیل نمونه های اجرا شده از پارتیشن شیشه ای با پروفیل مشکی و یراق آلات مربوطه آن برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته می شود.

*نمونه پارتیشن شیشه ای با فریم و یراق آلات مشکی:

Pyramid_T-617(1).docx

Pyramid_T-617(2).docx

*نمونه پارتیشن شیشه ای با فریم مشکی و یراق آلات نقره ای:

Pyramid_T-617(3).docx

Pyramid_T-617(4).docx

Pyramid_T-617(5).docx

برای انتخاب مناسب فریم آلومینیوم،نوع شیشه و رنگ بندی دلخواه یراق آلات پارتیشن شیشه ای دفتر کار خود در اسرع وقت با مجموعه پارتیشن ساز تماس حاصل فرمایید.