نمایشگاه معماری و صنعت ساختمان مونیخ (BAU)

 

نمایشگاه معماری و صنعت ساختمان مونیخ (BAU) در تاریخ 27 دی ماه لغایت 2 بهمن ماه سال 95 در مونیخ آلمان برگزار می گردد و نمایشگاهی تجاری و پیشرو در زمینه معماری، ماشین آلات و مصالح در صنایع ساختمانی در جهان می باشد. این بستر تجاری، همان جایی است که تولیدکنندگان آینده نگر و بازدیدکنندگان علاقه مند و حرفه ای گرد هم جمع می شوند. ازعلاقه مندی های اصلی آنها می توان، به جدیدترین تکنیک ها، ترکیبات و نرم افزارهای کاربردی که می توانند در عمل مورد استفاده قرار گیرند، اشاره کرد. در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان آینده صنعت ساختمان و معماری را شخصاً تجربه کرد. مجموعه های نمایشگاه معماری و ساختمان BAU ، تمامی شاخه های صنعت و تجارت را در سطح بالای بین المللی در بر می گیرند. این نمایشگاه مبادلات پیوسته ای از ایده ها و اطلاعات، عمل و مداخله می باشد و همکاری ها و شراکت ها را توسعه می بخشد. نمایشگاه BAU همیشه مکان مناسب و بهینه ای برای تصمیمات سرمایه گذاری بوده است. این نمایشگاه این امکان را برای غرفه داران فراهم می کند تا به بازارهای بین المللی جدید راه یابند و امکان دسترسی به واقعیت، چشم اندازهای آینده و ارزش افزوده پایدار را برای بازدیدکنندگان فراهم می سازد. BAU در درجه اول برنامه پیشرو حمایت از رویدادها، گستره ارائه و نمایش را توسعه می بخشد. نمایشهای خاص و گردهمایی های متنوع در نمایشگاه معماری و ساختمان مونیخ، این نمایشگاه را به مهمترین پایگاه اطلاعاتی و الهام بخش برای تمامی صنایع تبدیل کرده است.

*بخش های مختلف نمایشگاه معماری و صنعت ساختمان مونیخ (BAU):

مواد و مصالح 2017 BAU،تکنولوژی و سیستم ها را برای ساخت و ساز تجاری و مسکونی و طراحی داخلی برای ساختمان های نوساز و مدرنیزه و نیز نوسازی ساختمان ها را در مکانی با بیش از 180000 مترمربع ارائه می دهد.این نمایشگاه گستره کاملی از تکنولوژی مدرن در صنعت ساختمانی بین المللی را تحت پوشش قرار می دهد.

بخش های نمایشگاه بر پایه ی مواد و مصالح ساختمانی،محصولات و تم ها و موضوعات تقسیم بندی می شوند.

خاک / سنگ ها

آجرهای ماسه آهکی

بتون / بتون متخلخل

مصالح ساختمانی با بافت سیمان / سنگ پا

سیستم های نمای خارجی

پوشش های داخلی خشک

ساختمان پیش ساخته

گچ ها

مواد عایق

آجر / سقف ساختمان

کاشی سقف

مواد و تجهیزات بام ساختمان

پنجره های جلو آمده تا زیر ساختمان / پنجره های سقفی

مواد و مصالح شومینه سازی

سنگ ها / سنگ های قالب

سرامیک ها

پوشش های طبقه و کف

محصولات ساختمانی شیمیایی / ابزارآلات ساختمانی

سرمایه گذاری در آینده

آلومینیوم؛ ماشین آلات / ابزارآلات برای آلومینیوم و فولادکاری

فولاد / فولاد ضد زنگ / روی / مس

سیستم های انرژی / سیستم های ساختمانی / فن آوری انرژی خورشیدی

درب های کنترلی / سیستم های پارکینگ

قفل / اتصالات / امنیت

درب و پنجره

چوب

شیشه؛ اتوماسیون ساختمان / کنترل

فناوری اطلاعات BAU

*دلایل شرکت در نمایشگاه معماری و ساختمان آلمان (BAU):

نمایشگاه تجاری BAU استانداردها را تعریف می کند. این نمایشگاه مهمترین تجمع صنعت ساختمانی می باشد. هرکس که در زمینه نقشه کشی، ساختمان سازی و طراحی ساختمان فعالیت دارد، در این مکان حاضر می شود. BAU جایی است که غرفه داران محصولات و نوآوری هایشان را در یک بعد بین المللی ارائه می دهند: جهت ساخت و ساز تجاری و مسکونی و طراحی داخلی برای نوسازی و ساختمان های نوساز و مدرنیزه کردن.BAU نقش مهمی در موفقیت شما دارد. به عنوان غرفه دار، شما می توانید از این تجمع وسیع پرطرفدار در جهت معاملات تجاری موفق و مبادله ای مستقیم با مشتریان و کارشناسان صنعتی بهره ببرید.

نمایشگاه BAU به شما اجازه می دهد تا به تمامی اهداف مورد نظرتان در یک مکان دست یابید.

محصولات خود را برای ارائه در پروژه های ساختمانی آینده به نمایش می گذارید.

گرایشات و سبک های مختلف را شناسایی کرده و در جهت نوآوری در محصولاتتان از آنها بهره می برید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفاً به وب سایت رسمی رویداد به آدرس www.bau-muenchen.com مراجعه نمایید.