میز کنفرانس ام دی اف

 

دکوراسیون داخلی اتاق کنفرانس همیشه از اهمیت بالایی در هر مجموعه اداری برخوردار است لیکن یکی از مهمترین نکات در خصوص این فضا که در آن جلسات مهم درون سازمانی یا جلسات با افراد مختلف از جمله کارفرما در آن برگزار می گردد،عایق بودن در برابر صدا می باشد.یک اتاق کنفرانس عایق در برابر صدا شامل متریال های مختلفی می باشد.یکی از مهمترین متریال های مصرفی در این اتاق چرم کوبی دیوارها می باشد که عایق بودن در برابر صدا را به صورت چشمگیری افزایش می دهد.

pyramid_t-1351

استفاده از موکت کمک شایانی به سایلنت کردن فضای شما می نماید و می تواند نقش بسزایی در زیبایی فضای اداری شما داشته باشد که این امر با قرار گرفتن در کنار کاغذ دیواری هایی با رنگ های روشن که کاربرد اصلی آن در فضاهای تیره بزرگ تر و دلباز تر نشان دادن فضا است،میسر می شود.

نورپردازی های مدرن که در ابعاد و اشکال گوناگونی به اجرا در می آید یکی از جذابیت های بصری در فضاهای اداری محسوب می گردد که به زیباتر شدن آن کمک شایانی می نماید. تمرکز نور در نقاط موردنظر در کنار سایه ها تکمیل کننده این جلوه زیبایی می باشد.

یک میز کنفرانس زیبا و هماهنگ با رنگ بندی های محیط کاری جذابیت خاصی را به محیط پیرامون خود القا می کند. میزی ساخته شده از ام دی اف تیره به همراه پایه های استیل و صندلی های چرمی با طرحی بسیار خاص که برای محیط کاری شما زیبایی چشمگیری را به ارمغان می آورد.

برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فضای اداری خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.