میز کار ارزان

امروزه یافتن ملزومات و مبلمان اداری ارزان و با کیفیت به یکی از بزرگترین دغدغه های صاحبان مشاغل تبدیل شده است . یکی از اصلی ترین ملزومات اداری که جز لاینفک دفاتر کار نیز به شمار می آید ، میزهای کار پرسنلی می باشد تا آنجا که می بایست برای استخدام هر فرد میز کار آن را از قبل فراهم نمود . وقتی برای تهیه میز و دیگر ملزومات اداری به بازارهای مختلف رجوع می کنیم با کوهی از مدل های متنوع از لحاظ متریال و رنگ بندی اجناس روبرو می شویم که قیمت های بسیار متفاوتی بر روی آنها درج شده است . به راستی علت این همه تفاوت قیمت در چیست . فروشندگان معمولاً به دلیل وجود سود و صرفه شخصی ، اطلاعات درستی در اختیار مراجعین قرار نمی دهند و هیچ مرجع درستی برای نظارت و اطلاع رسانی در خصوص این گونه قیمت گذاری ها وجود ندارد . در این مقاله قصد داریم با در نظر گرفتن اطلاعات و تجارب چندین ساله در این بازار به بررسی موشکافانه در خصوص ساختار تشکیل دهنده میزهای اداری و آیتم های مختلف تاثیر گذار در قیمت آنها بپردازیم .

Pyramid_T-856(1)
از عوامل موثر در قیمت دهی میزهای اداری می توان به جنس و ابعاد صفحه میز و همچنین نوع پایه به کار رفته در آن اشاره نمود که در ذیل مختصری به شرح آن خواهیم پرداخت .
* جنس صفحه میز :
اصلی ترین قسمت میزهای اداری سطح رویه آن می باشد که فضای اصلی برای کار و قرار دادن لوازم مربوط به اشخاص در حیطه کار و وظایف آنها می باشد . این سطح می بایست حتی المقدور از نظر بافت بسیار مسطح و فاقد هر گونه خلل و فرج باشد تا تاثیر خاصی بر خط و نوشتار کاربر نداشته باشد . برخی از میزها به دلیل وجود بافت برجسته برای نوشتن و ترسیم نیاز به پوشش مجدد از جمله شیشه یا طلق دارند . یکی دیگر از مواردی که باید در مورد صفحه میز بدانیم میزان فرسایش در مواد به کار رفته در آن می باشد . یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب میزهای ام دی اف ، دارا بودن سطح نرم و بالا بودن قدرت سطح روکش ام دی اف در برابر فرسایش می باشد .
* ابعاد صفحه میز :
در برخی موارد دیده شده برخی تولید کنندگان ابعاد صفحه های میز را بر اساس سایز ورق ام دی اف در نظر می گیرند . ابعاد میز می بایست بر اساس نیاز کاربر با توجه به مسئولیتی که بر عهده دارد و لوازم مورد نیاز که بر روی میز کار قرار می گیرند تهیه و تنظیم گردد به طور مثال کاربر در شرایط نرمال جهت قرار دادن مانیتور ، کیبرد و موس کامپیوتر و همچنین آرنج دست خود بر روی صفحه میز نیاز به عرضی حدود 70 سانتی متر در صفحه داراست و از سوی دیگر در خصوص طول میز برای جا دادن لوازم فوق و سایر ملزومات از جمله تلفن و فضایی برای نوشتن حداقل به 140 سانتی متر فضا نیاز دارد . قابل ذکر است در شرایطی که کاربر نیاز به کامپیوتر ندارد ابعاد 60 سانتی متر عرض و 120 سانتی متر طول جهت تهیه میز اداری مناسب خواهد بود . در کل بهتر است جهت پیشگیری از بروز اشتباه در خرید مبلمان اداری در انتخاب ابعاد صفحه از یک طراح که آشنایی کامل با ارگونومی اداری دارد کمک بگیرید . جالب توجه اینکه طراحی اصولی یک فضای کاری و همچنین انتخاب صحیح ابعاد میز کار می تواند تا 30% به بالا بردن راندمان کاری افراد و در نتیجه مجموعه کمک شایانی نماید .
*پایه های میز کار :
اصولاً میزهای کار بر دو دسته تقسیم می شوند . دسته اول میزهایی هستند که به دیوار متصل می گردند و دسته دوم میزهایی که بر روی پایه نصب می شوند . میزهایی که به دیوار متصل می شوند به دلیل حذف پایه به طور حتم قیمت مناسب تری نیز خواهند داشت و یکی از بزرگترین مشکلات آنها این است که قابل جابجایی نمی باشند . در مورد میزهایی که بر پایه استوار هستند به صورت کلی و عمومی می توانند به دو گروه تقسیم شوند . گروه اول پایه های فلزی و گروه دوم پایه های ام دی اف می باشند . با یک بررسی سطحی می توان به این نتیجه رسید که پایه های فلزی از پایه های ام دی اف مستحکم تر و کارآمدتر می باشند زیرا پایه های ام دی اف قابل فرسایش بوده و عمر پایین تری نسبت به فلز دارند از طرف دیگر در سالیان اخیر با خلاقیت و ایده های ناب به کار رفته در زمینه تولید پایه های فلزی ، زیبایی پایه های فلزی به مراتب بیشتر از پایه های ام دی اف گردیده است . پایه های فلزی به دلیل اینکه برای این استفاده طراحی و ساخته شده اند هم زیباتر بوده و هم امکانات بسیار بیشتری از سایر پایه ها دارند که می توان به امکاناتی از جمله محل عبور کابل ها و بهره گیری از پیچ رگلاژ بلندتر اشاره نمود .

Pyramid_T-856(6)

Pyramid_T-856(7)
مجموعه پیرامید طرح با توجه به تجربه فراوان خود در بازار مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی ایران اقدام به طراحی و تولید میزهای اداری با پایه H فلزی نموده است . این سری میزها به دلیل برخورداری از سیستم پایه های H که از آهن ساخته شده اند دارای استحکام بسیار بالایی بوده و صفحه آنها از جنس ام دی اف با قطر 3.2 میلیمتر می باشد . از دیگر امکانات این مدل میزها می توان به داشتن محل عبور کابل تعبیه شده بر روی پایه ها و سطح میز اشاره نمود . ظرافت در طراحی ، رنگ بندی متنوع و زیبا و مونتاژ آسان را می توان از دیگر محاسن این مدل میزها بر شمرد . این محصول با ابعاد مختلف ، رنگ بندی سفید ، مشکی ، ونگه و گردویی و همچنین قیمت های ارزان به مشتریان و دوستان عزیز ارائه می گردد . شما می توانید میزهای کارمندی فوق را به پنل پانچ یا پنل ام دی اف نیز سفارش دهید .

Pyramid_T-856(2)

Pyramid_T-856(3)

Pyramid_T-856(4)
لطفاً برای طراحی و اجرای معماری داخلی حرفه ای و دلخواه فضای شرکت خود یا خرید میزهای اداری با کارشناسان زبده ما در مجموعه پیرامید طرح با شماره های 09124398678 – 09121054610 تماس حاصل فرمایید .