معماری داخلی مدرن برج اداری شیکاگو

در ذیل شاهد تصاویر زیبایی از دکوراسیون داخلی قسمت هایی از برج اداری شیکاگو هستید که در سال 2020 توسط تیمی تخصصی از طراحان و معماران داخلی شرکت NELSON Worldwide به زیباترین شکل ممکن طراحی و اجرا گردیده است . هدف از انجام این کار طراحی این برج با عناصری لوکس و درجه یک بر مبنای طراحی کلاس A و پنج ستاره بوده است .
تیم طراحی NELSON Worldwide در گام نخست سبک مدرن را برای این پروزه برگزید و بسیار هوشمندانه از فضاهای موجود جهت به رخ کشیدن جاذبه های شیکاگو با توجه به شیشه های تمام قد استفاده شده در نمای بیرونی ساختمان بهترین استفاده ممکن را برده است به طور مثال برای تجلیل از ساختار ساختمان و محیط اطراف آن ، فضاهای راحتی و انتظار در کنار رودخانه شیکاگو در نظر گرفته شده است و از طرف دیگر این تیم موفق گردید با خلق فضاهای بسته و باز با چیدمان فوق العاده و کنتراست ها ، موسیقی را در این فضای اداری زیبا به جریان در آورد .
از نکات برجسته در دیزاین داخلی فوق می توان به بکارگیری تصاویر گرافیکی محیطی در بخش های مختلف از جمله مرکز تناسب اندام اشاره نمود که الهام بخش پویایی ، انرژی و حرکت می باشد و طراحان داخلی NELSON Worldwide با استفاده از رنگ های شارپ و جسورانه احساس متفاوتی را در برخی بخش ها ایجاد نمایند .
برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و پارتیشن شیشه ای فریم لس دفتر اداری تخصصی ، با کیفیت و ایده آل دفتر اداری خود با کارشناسان ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید .

Pyramid_T-852(1)

Pyramid_T-852(2)

Pyramid_T-852(3)

Pyramid_T-852(4)

Pyramid_T-852(5)

Pyramid_T-852(6)

Pyramid_T-852(7)

Pyramid_T-852(8)