عکس معماری داخلی شرکت Prva

امروزه در معماری داخلی فضاهای مختلف اداری به طرز چشمگیری به معطوف شدن سلیقه افراد به سبک مدرن و علاقه آنها به سادگی پی خواهید برد . در این میان طراحان داخلی با استفاده از آیتم های خاصی همچون چوب ، بتن ، رنگ های شارپ و نورپردازی سعی در بالا بردن جذابیت پروژه اداری خود دارند که البته در این میان پارتیشن شیشه ای فریم لس نیز از محصولات لوکس و ویژه ای است که تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی دفاتر کار اداری خواهد داشت.
در ذیل شاهد عکس های زیبایی از معماری داخلی گروه Prva هستید که یک شرکت هلدینگ در زمینه خدمات بازنشستگی و بیمه ای می باشد که دفتر کار فوق در Ljubljana- کشور اسلوونی واقع گردیده است.مدیران Prva نیاز به فضای کاری داشتند که بخش های مختلف که نیاز به تعامل و هماهنگی با یکدیگر دارند به درستی در کنار هم قرار گرفته و در وهله دوم خواستار فراوانی نور طبیعی و احساس باز بودن و روشنایی در دفتر کار خود داشتند که بدین منظور از شرکت طراحی داخلی Kragelj جهت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی محیط داخلی شرکت خود دعوت به همکاری نمودند .
همانطور که در تصاویر ذیل مشاهده می نمایید تیم طراحی با تیزهوشی و خلاقیت بالای خود اهداف مدنظر کارفرما را به خوبی هر چه تمام تر به مرحله اجرا رساندند و برای بالا بردن جذابیت کار از رنگ سبز در مبلمان اداری و گیاهان سبز و همچنین چوب رنگ روشن در اکثر قسمت های فضا همچون دیوارها به صورت تایل یا در کف به صورت پارکت اشتفاده نمودند و بدین وسیله کار را از سادگی در آوردند .
طراحان Kragelj برای استفاده بهینه از نور طبیعی در محیط فوق از پارتیشن تک جداره شیشه ای جهت تفکیک برخی قسمتها مانند اتاق جلسات ، اتاق مدیران و بخشی جهت گفتمان کارمندان بهره بردند که علاوه بر برآورده کردن نظر کارفرما در زیبایی پروژه نیز نقش مهمی را ایفا نموده است.
برای طراحی و اجرای معماری داخلی تخصصی و ایده آل دفتر کار خود با کارشناسان ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و بازدید رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

Pyramid_T-832(1)

Pyramid_T-832(2)

Pyramid_T-832(3)

Pyramid_T-832(4)

Pyramid_T-832(5)

Pyramid_T-832(4)

Pyramid_T-832(5)

Pyramid_T-832(6)

Pyramid_T-832(7)