طرح های خلاقانه شرکت نوشیدنی Red Bull


امروزه با توجه به میل و کشش افراد به داشتن فضای اداری یا مسکونی ایده آل و مطابق با سلیقه خود با نظارت طراحان داخلی متخصص ، شرکت های طراحی داخلی و افرادی که به صورت شخصی پروژه های دکوراسیون داخلی را طراحی و اجرا می نمایند بسیار گسترش یافته است . در این میان موفقیت از آن تیم طراحی یا مجموعه ای است که کار را به صورت تخصصی و با رعایت تمامی اصول ساختمانی و طراحی داخلی با کمترین خطا و اشتباه انسانی اجرا نماید و در دیزاین انجام شده بسیار هوشمندانه و با خلاقیت بالا گام بردارد .
پیرو صحبت های بالا در ذیل شاهد عکس های زیبایی از طرح های خلاقانه شرکت جهانی نوشیدنی Red Bull هستید که در قاهره – کشور مصر واقع گردیده و در سال 2019 برای طراحی و اجرای معماری داخلی دفتر جدید خود از شرکت Eklego Design دعوت به همکاری نموده است .
تیم طراحیEklego جهت دیزاین داخلی دفتر کار Red Bull با چالش بزرگی روبرو بود و آن طراحی فضای اداری برای برندی که یکی از غول های پیشرو جهانی و جزء محبوب ترین نوشیدنی های انرژی زا در سراسر جهان می باشد با تنوع محصولات و تفسیر و لمس تمامی تولیدات در فضای داخلی این دفتر کار با متراژی بسیار وسیع بود . کارفرما نیاز به طراحی دکوراسیون داخلی پر جنب و جوش و جوان داشت چرا که این برند فعالیت های مختلف و رویدادهای متمایز را برای عموم مردم به ارمغان می آورد که از آن جمله می توان به فعالیت های ورزشی ، موسیقی ، فرهنگ و هنر اشاره نمود .
یکی از آیتم های اصلی که در موفقیت طراحی فوق تاثیر بسزایی را ایفا نموده است بکارگیری نوآوری و خلاقیت در دکوراسیون Red Bull بوده است . طراحی داخلی فوق بر اساس فرهنگ و اعتقادات Red Bull انجام گرفته و مهر تایید بر آنها زده است .
برای طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای و ایده آل دفتر اداری خود با کارشناسان تخصصی ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید .

Pyramid_T-837(1)

Pyramid_T-837(2)

Pyramid_T-837(3)

Pyramid_T-837(4)

Pyramid_T-837(5)

Pyramid_T-837(6)

Pyramid_T-837(7)

Pyramid_T-837(8)

Pyramid_T-837(9)

Pyramid_T-837(10)

Pyramid_T-837(11)

Pyramid_T-837(12)

Pyramid_T-837(13)

Pyramid_T-837(14)

Pyramid_T-837(15)