طراحی و معماری داخلی اداری

 

در یک محیط کاری و اداری با دکوراسیون داخلی زیبا و ایده آل عوامل و آیتم های مختلفی وجود دارند که طراح با نگاه موشکافانه خود به تمامی این موارد به صورت اصولی پرداخته است که این باعث می گردد شما در نهایت به نتیجه دلخواه خود برسید.

در ذیل تصویر زیبایی از یک محیط کاری ایده آل،دل باز و کاربردی که با نور طبیعی تامین گردیده و با استفاده از پارتیشن های تمام شیشه بیشترین بهره را از نور طبیعی پیرامون خود می برد را مشاهده می نمایید.

pyramid_t-1591

میزهای کارگروهی که امروزه بیشترین کاربرد را در محیط های کاری با ابعاد کوچک و تعداد پرسنل زیاد دارند، یک آیتم مناسب جهت استفاده چند کارمند به طور همزمان می باشد که با استفاده از رنگ های روشن جلوه زیبا تری به محیط می بخشند که همراه با فایلینگ های تعبیه شده در زیر میزهای کارمندی،کار را برای کارمندان آسان تر می کنند.

یکی از ملزومات اصلی در محیط کار وجود کمدهایی برای بایگانی و یا قرار دادن وسایل شخصی می باشد که می توان با یک طراحی خلاقانه این کمدها را خلق نمود که هم به صورت کمد و هم به صورت یک تفکیک کننده آن را مورد استفاده قرار داد که این امر بسیار کاربردی بوده و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد.

محیط کاری زیبا مطمئناً تائثیر بسزایی در بالا بردن راندمان کاری پرسنل و حس رضایتمندی ارباب رجوع و مشتری در مشاغل گوناگون دارد که این امر با برنامه ریزی و تفکر صحیح و مشاوره تخصصی با کارشناسان مجموعه پیرامید طرح برای شما میسر خواهد شد.لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.