طراحی دیوار داخلی منزل | پیرامید طرح

طراحی دیوار داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منازل مسکونی همیشه از اهمیت بالایی برای اکثر افراد برخوردار است.نکته قابل تامل این است که سلیقه و سبک های انتخابی افراد بسیار با هم متفاوت می باشد.برای طراحی داخلی موفق فضاهای مسکونی گوناگون می توان به آیتم های زیادی توجه نمود که یکی از این موارد طراحی دیوار داخلی منزل می باشد.

می توان کارهای خاص و جذاب مختلفی برای طراحی دیوار داخلی منزل و زیباتر جلوه دادن دکوراسیون داخلی آن انجام داد از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

1- نمای آجر:

نمای آجر در طراحی دیوار | پیرامید طرح

آجر یکی از قدیمی ترین مواد و متریال ها در صنعت ساختمان بوده که از سالیان بسیار دور مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه نیز همچنان، هم در ساخت و نمای ساختمان و هم در محیط داخل منزل به صورت دکوراتیو کاربرد فراوانی دارد. اگر شما از سادگی این محصول لذت می برید می توانید یکی از دیوارهای داخلی منزل خود را به این کار اختصاص دهید. آجرها دارای طیف گسترده ای از رنگ هستند که رنگ بندی آن از رنگ مشکی گرفته تا کرم روشن را در بر می گیرد و همچنین امکان رنگ آمیزی آن بوسیله انواع رنگ های ساختمانی وجود دارد. شاید با رنگ کردن آن فقط از آجر یک بافت و یا تکسچر باقی بماند ولی باز هم برای طرفداران این محصول زیبایی خاص خود را داراست.

2- کاغذدیواری:

کاغذ دیواری در طراحی دیوار | پیرامید طرح

کاغذدیواری یکی از محبوب ترین پوشش های دیوار داخلی منزل برای اغلب افراد می باشد زیرا هم زیبایی خیره کننده ای داشته و هم دارای کاربردهای گوناگون می باشد که اکثر افراد از آن بی خبرند.خصوصیاتی همچون عایق صوتی و یا جذب بوهای نامطبوع و باکتری ها،قابل شستشو بودن و … این محصول را از سایر پوشش های دیوار مجزا نموده است. البته این نکته مهم را نباید نادیده گرفت که موارد ذکر شده فوق تنها در کاغذ دیواری های مرغوب وجود داشته و بعضی از آنها که معمولا قیمت پایین تری نیز نسبت به کاغذ دیواری های هم دسته خود دارند از این نکته مستثنی هستند.در اغلب موارد انتخاب طرح کاغذ دیواری متناسب با سبک اجرا شده دکوراسیون و رنگ بندی موجود در فضا  مهم تر از جنس و کیفیت آن می باشد.

3- تابلو:

تابلو در طراحی دیوار | پیرامید طرح

در بسیاری ار موارد می توانیم با صرف مقداری وقت و سلیقه ،ایده هایی خاص و منحصر به فردی برای دکوراسیون و طراحی داخلی دیوار منزل خود ارائه دهیم.یکی از این ایده ها که گستره بسیار وسیعی نیز در انتخاب تصویر دارد تابلوهای نقاشی و یا مفهومی می باشند که جلوه بی نظیری به دکوراسیون داخلی منزل شما حتی زمانیکه در ساده ترین شکل ممکن می دهد.

4- کناف:

کناف در طراحی دیوار | پیرامید طرح

دیوارپوش ها و یا سقف و دیوارهای کاذب یکپارچه که ما آن را با نام تجاری کناف می شناسیم امروزه بسیار مورد توجه معماران و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است. از مزیت های استفاده از این نوع محصول می توان به اجرای سریع با سازه هایی گوناگون با وزن سبک اشاره کرد که این محصول را به جایگزینی مناسب برای رابیتس بندی و گچ  تبدیل کرده است. می توان با استفاده به جا از این محصول کارهای زیبا و ماندگاری در طراحی دیوار داخلی منزل خود انجام دهیم که در ذیل به نمونه ای از این اجرا اشاده خواهیم نمود.

5- نقاشی:

نقاشی ساختمان همیشه برای اکثر افراد انتخاب اول بعنوان پوششی مناسب برای دیوارهای آنها به شمار می آید زیرا از هزینه کمتری نسبت به باقی محصولات هم دسته آن برخوردار است اما به دلیل تکراری بودن و عدم تنوع در طرح و مدل های این محصول در سالهای اخیر تمایل استفاده از آن به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. نکته قابل تامل در مبحث نقاشی ساختمان اینجاست که اگر شما همچنان جزو دسته طرفداران این محصول به حساب می آئید ولی از یکنواخت و ساده بودن آن خسته شده اید و قصد دارید از هزینه های گزاف در زندگی خود بکاهید،به شما پیشنهاد می کنیم با به کارگیری ایده هایی نو و خلاقانه در رنگ و نقاشی دیوار داخلی منزل خود،تاثیر خاص و فوق العاده ای بر دکوراسیون داخلی فضای فوق بگذارید.

برای دکوراسیون داخلی و طراحی دیوار داخلی منزل مسکونی خود با کارشناسان مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.