طراحی دکوراسیون فضای کارمندی

 

طراحی و اجرای دکوراسیون فضای کارمندی در این طرح به شکل بسیار زیبا و هوشمندانه صورت گرفته است.

استفاده از جدیدترین نوع میزهای کارمندی با کارآیی و زیبایی بیشتر(میزهای کار گروهی) که در عین سادگی هم فضای بیشتری را در اختیار پرسنل قرار می دهد و هم تعداد کارمندان بیشتری را در خود جای خواهد داد.

 

550-3

 

فایلینگ های قرار گرفته در زیر این میزها کار را برای کارمندان ساده تر کرده و همچنین فضای کمتری را اشغال می نماید. فضای باز و دیوایدرهای کوتاه ما بین کارمندان در این نوع محصول باعث ایجاد فضایی برای کار گروهی گشته که در بالا بردن راندمان کاری پرسنل و مدیران تاثیر بسزایی دارد.

انتخاب رنگ های خاص یا سازمانی در یک محیط کاری و سازگاری آن با دیگر وسایل و اقلام به کار رفته در محیط موردنظر خود می تواند یک چالش برای طراح محسوب گردد.رنگ هایی که خسته کننده نبوده و در عین حال انرژی بخش باشند.در این چیدمان انتخاب رنگ سبز در کنار رنگ سفید ترکیبی بسیار جالب و زیبا را خلق کرده است.

تصور ما از رنگ مشکی این است که فضا را کوچک تر و دلگیرتر می کند در صورتی که این طرح خلاف آن را نشان داده و استفاده از کاغذدیواری تیره و همچنین کمدی که اسکلت آن با ام دی اف مشکی و درب های آن با ام دی اف سبز ساخته شده است ،کنتراست جالب و مناسبی را ایجاد کرده است.

استفاده از پوسترهایی با طرح منظره و رنگ خنثی از دارک بودن فضای اداری کاسته و تلفیقی زیبایی با رنگ طوسی کف نمایان کرده است.برای طراحی و اجرای ایده آل معماری داخلی محیط کار خود با مجموعه پیرامید طرح همرا باشید.