طراحی دکوراسیون داخلی شرکت EDGE


شرکت EDGE که یکی از معتبرترین مجموعه های طراحی و اجرای ساختمان های هوشمند در دنیا به حساب می آید در شهر آمستردام – کشور هلند واقع گردیده و توسط آتلیه معماری و معماری داخلی Fokkema & Partners در مساحتی بالغ بر 600 مترمربع طراحی و اجرا شده است . اجرای دکوراسیون داخلی دفتر کار EDGE بین ماه های می تا جون سال 2020 میلادی به طول انجامیده است .
مدیریت مجموعه EDGE پس از اتمام طراحی به منظور اینکه ساختمان عاری از هرگونه مواد مضر برای طبیعت اجرا شود از طراحان داخلی Fokkema & Partners خواست تا یک بازنگری اساسی و کلی در طراحی خود نمایند . در این دفتر اقدامات ایمنی خاصی برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی صورت گرفته است .
با توجه به نیازها و خواسته های متفاوت کارفرما در این دفتر کار از مواد و متریال های بسیار متفاوتی استفاده شده است . در این راستا از محصولات p-ART که به عنوان تولید کننده برتر میزهای اداری در هلند شناخته می شود استفاده گردیده است . این مجموعه با خلاقیت و بسیار هوشمندانه از صفحات فوق فشرده چوب طبیعی برای صفحات میز و از آهن برای پایه های میز کار استفاده نموده است . برای جدا کننده های میزها که به صورت بوم نقاشی به نظر می آیند از یک سری صفحه سبک که از جنس چوب بامبو می باشند استفاده شده است و موارد بسیاری که برای ورود به چرخه طبیعت بدون مشکل باشند . جوهرهای استفاده شده در تابلوها از نوع بسیار متفاوتی در نظر گرفته شده اند که همگی گیاهی بوده و با طبیعت سازگاری کامل دارند .
در این ساختمان که به دفتر کار آینده معروف است ترکیب بسیار زیبایی از هنر و صنعت در معرض دید مخاطب قرار گرفته است که تمام موارد برای بازیافت و ایجاد چرخه طبیعت بسیار مفید خواهند بود . یکی دیگر از مزایای این ساختمان ارتباط بسیار پیچیده آن با رفتار و کارایی کاربران آن می باشد که از آن جمله می توان به ایجاد رنگ ها و بافت های بسیار نرم و ملایم در کنار به کارگیری گیاهان که به وفور در هر گوشه ای به چشم می خورند اشاره نمود که حس همکاری را در پرسنل تقویت می نماید .
برای طراحی دکوراسیون داخلی تخصصی و ایده آل شرکت خود با کارشناسان ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-845(1)

Pyramid_T-845(2)

Pyramid_T-845(3)

Pyramid_T-845(4)

Pyramid_T-845(5)

Pyramid_T-845(6)

Pyramid_T-845(7)