طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار

 

HLW طراحی دفتر کار جدید برای شرکت سهامی و خصوصی Atlas Holdings در Greenwich, Connecticut واقع در ایالات متحده آمریکا را در سال 2014 توسعه داده است.

در هنگام تصمیم گیری در خصوص ایجاد یک دفتر کار جدید در Greenwich, Connecticut، شرکت سهامی و خصوصی Atlas Holdings ، از شرکت Workwell Partners که یکی از پیشگامان راه حل های مبلمان در محل کار است استفاده نمود تا مبلمان اداری مدرن این مجموعه را در فضایی راحت قرار داده و چیدمان کند. در این دفتر زیبا و طراحی شده توسط HLW، سعی بر آن گردیده که با استفاده از مبلمان رنگی به رنگ چوب تیره و چوب اصلاح شده به منظور ایجاد فضای جذاب گام موثری برداشته شود که در نهایت نیز نتیجه کار فوق العاده بوده است.

برای مطابقت ایده و طرز فکر طراح و مشتری و یکسان سازی نگاه آنها به طرح نهایی، سرپرستی توسط تیم طراحی انتخاب شد و باعث گردید که Workwell Partners با مشتری همکاری نموده تا اطمینان حاصل شود که مبلمان زیبا و کاربردی است.از سالن های تاثیر گذار بالا، میزهای اجرائی قابل تنظیم در ارتفاع یا میزهای عمومی، هر قطعه نیازهای متفاوتی را برای اعضای تیم Atlas یا مهمانانی که در دفتر خود میزبانی می کنند، ارائه می دهد.در ذیل شما را به دیدن عکس هایی از طراحی دکوراسیون داخلی این دفتر کار منحصر به فرد دعوت می نماییم.

برای طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار خود با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.

Pyramid_T-402(1)

Pyramid_T-402(2)

Pyramid_T-402(3)

Pyramid_T-402(4)

Pyramid_T-402(5)

Pyramid_T-402(6)

Pyramid_T-402(7)

Pyramid_T-402(8)

Pyramid_T-402(9)

Pyramid_T-402(10)