طراحی دکوراسیون اداری جسورانه | پیرامید طرح

طراحی دکوراسیون اداری جسورانه برای افزایش خلاقیت کارمندان

امروزه طراحی دکوراسیون اداری جسورانه توانسته عملکرد کارمندان را بهبود ببخشد. مسلما محیط یک اداره بر نحوه عملکرد کارمندان آن تاثیر زیادی دارد. طراحی های قدیمی دیگر مورد پسند نیست و بازده کارکنان را پایین می آورد. کارمندان بایستی بخشی از یک روز را در محیط اداره بگذرانند. حال اگر این محیط هیچ جذابیتی نداشته باشد و هیچ انگیزه ای را در کارمندان ایجاد نکند، مطمئنا ساعت های کاری مفید آنها کاهش پیدا می کند. طراحی دکوراسیون برای ادارات بایستی باعث تقویت روحیه کارمندان، افزایش خلاقیت و در نتیجه بهبود عملکرد آنها شود.

دکوراسیون اداری جسورانه می تواند با الگوی طراحی دفتر مدرن پیش برود. به این صورت که محیط اداری از آن قالب خشک و قدیمی خارج شود و ایده های مدرن جهت زیبا سازی و افزایش خلاقیت کارمندان به کار گرفته شود. مسلما هیچ کارمند یا مدیری علاقه ندارد که ساعت های کاری خود را درون اتاق های مجزا بدون هیچ طراحی خاصی بگذراند. چرا که این باعث سرکوب روحیه کار تیمی در محیط های اداری می شود. تعامل زیادی بین کارمندان وجود نخواهند داشت و روند انجام پروژه ها و یا کارهای اداره به خوبی صورت نمی گیرد.

امروزه توانایی انجام کار تیمی اهمیت زیادی برای شرکت ها و محیط های اداری دارد زیرا نتایج بهتری به دنبال خواهد داشت. بنابراین می توان با ایده های جسورانه برای طراحی داخلی، محیط های کاری را برای انجام کار تیمی بهینه کرد. همانطور که اشاره کردیم طراحی دفتر مدرن می تواند به عنوان گزینه ای مناسب برای طراحی فضاهای اداری در نظر گرفته شود. در ادامه به توضیح بیشتر این مورد می پردازیم.

طراحی دفتر مدرن – چگونه یک دفتر مدرن را تزیین می کنید؟

طراحی دفتر مدرن | پیرامید طرح

دفتر شما می تواند از طریق طراحی دفتر مدرن به مکانی ایده آل و الهام بخش تبدیل شود. وقتی طراحی خوب و راحتی داشته باشد هیچ چیز نمی تواند مانع موفقیت کارمندان شما شود. واقعیت این است که کارمندان خوشحال خلاق تر هستند و عملکرد بهتری نیز دارند. زمان هایی بود که فضاهای اداری بی روح بودند، با پیچ و خم های اتاقک که زیر نورهای سوسوزن بسته شده بودند و دیوارهایی به رنگ پوسته تخم مرغ وجود داشت. اکنون دنیای کاملا جدیدی از فضاهای باز با وفور نور خورشید و طرح های رنگارنگ است که روحیه و خلاقیت را تقویت می کند.

طراحی دکوراسیون اداری جسورانه را ادامه دهید. اگر به دنبال طراحی دفتر مدرن الهام بخش و شگفت‌انگیز هستید تا محل کسب و کار خود را زیباتر کنید، بهتر است به ایده های جسورانه توجه ویژه ای داشته باشید. طراحی دفتر مدرن با ظاهری ساده و تمیز و با تمرکز بر دکوراسیون جسورانه انتخابی مناسب برای بسیاری از دفاتر شرکت ها و کسب و کارهای نوپا است. مجموعه پیرامید طرح با ارائه ایده هایی شگفت انگیز برای طراحی داخلی محیط های اداری، تجاری و مسکونی شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می کند. این مجموعه با استفاده از طراحان حرفه ای و دانش فنی روز دنیا توانسته در زمینه طراحی و اجرای معماری داخلی انواع فضاهای اداری، تجاری و مسکونی کارنامه درخشانی داشته باشد.

در طراحی دکوراسیون اداری جسورانه چه کارهایی می توان انجام داد؟

طراحی دکوراسیون اداری جسورانه | پیرامید طرح

رنگ ها می توانند بر افکار، خلق و خو و در نتیجه عملکرد افراد تاثیر زیادی داشته باشند. در طراحی دفاتر قدیمی به رنگ توجه زیادی نمیشد اما رنگ در طراحی دفتر مدرن به خوبی مورد توجه قرار می گیرد. استفاده از چند رنگ می تواند فضای کار را پر جنب و جوش و همچنین حرفه ای نشان دهد. همچنین با استفاده از یک طرح اداری باز می توانید موانع بین رتبه ها و تیم ها را از بین ببرید. احساس همکاری که در نتیجه این طرح بندی به وجود می آید، موجب تقویت روحیه می شود چرا که افراد حس هم تیمی بودن پیدا می کنند.

بهترین طرح های محیطی برنده جهانی که خلاقیت را به ارمغان می آورند:

برخی از بهترین ایده ها برای طراحی دکوراسیون اداری جسورانه که باعث افزایش خلاقیت می شوند عبارتند از:

  • قرار دادن یک میز اشتراکی یا فضای تجمع دیگر در محیط کار (فضایی برای جمع شدن و همکاری کارمندان)
  • استفاده از وسایل قابل جابجایی در محیط کار (داشتن میزهای چرخان و غیره)
  • نشان دادن ارزش های شرکت و یا سازمان (نصب عبارات کلیدی و انگیزشی در اطراف دفتر)
  • پنهان کردن ساعت ها (گاهی اوقات خلاقیت برای شکوفا شدن نیاز به محدودیت دارد. گاهی اوقات به آزادی نیاز دارد که تا زمانی که بخواهد طول بکشد.)
  • استفاده از برنامه های شادی آور (برای مثال قراردادن کشوهایی که حاوی شکلات با کیفیت است که می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.)
  • سر راه قرار دادن ابزارهای خلاقانه (وقتی ابزارهای خلاقانه در فضای اصلی وجود داشته باشد، چیزهای بیشتری ساخته می شود.)
  • ساختن یک آشپزخانه خانگی (آشپزخانه نباید احساس شرکتی داشته باشد. از ظروف و لیوان های واقعی استفاده کنید، نه پلاستیکی و از کارکنان بخواهید به شستن ظروف کمک کنند.)
  • اجازه پرورش به کارمندان (به کارمندان اجازه دهید وسایل را روی دیوارها قرار دهند.)
  • فراهم کردن فضاهایی برای پروژه
  • معرفی چند بازی
  • فکر کردن به منظره ای از فضاهای خلاقانه (فضاهای مختلف را جهت مطابقت با کار ایجاد کنید. سه چیز برای موفقیت این امر لازم است: پریزهای برق فراوان، پوشش وای فای با کیفیت و توافق بین کارمندان در مورد نحوه استفاده از فضا.)

نقش مبلمان ارگونومیک در طراحی دکوراسیون اداری

نقش مبلمان ارگونومیک در طراحی دکوراسیون اداری

مبلمان ارگونومیک از جمله ضروریات دکوراسیون اداری محسوب می شود. کارمندان به خوبی با اثرات منفی استفاده از مبلمان نامناسب بر بهره وری خود آشنا هستند. علاوه بر این جستجو برای پیدا کردن یک صندلی راحت می‌تواند تمرکزتان روی کار را غیرممکن کند. بنابراین دلیل مبلمان ارگونومیک اهمیت دارد. انتخاب پیشخوان ها و صندلی ها مطابق با نیاز کارمندان بسیار مهم است. می توان از میان سبک های متعدد مبلمان ارگونومیک انواع دلخواه را انتخاب کرد و سلامت کارکنان را بهبود بخشد. در نتیجه می توان گفت که میتوان برای هر فضای داخلی اداری مدرن طراحی دکوراسیون متناسب با آن را اجرا کرد.

یک طراح داخلی حرفه ای و با تجربه عناصر مورد نیاز برای طراحی خوب و دقیق یک محیط اداری را شناسایی می کند و آنها را به صورت زیبا و دلپذیر سامان می دهد. اگر برای چیدمان طراحی دفتر خود به کمک نیاز دارید، همین امروز به مجموعه پیرامید طرح مراجعه کنید.