طراحی داخلی منزل با چوب

Pyramid_T-370(1)

 

امروزه در طراحی داخلی منزل مسکونی ،طراحان دست به هنرنمایی و خلاقیت های گسترده در ایجاد سقف های مدرن و  زیبا زده اند که می توان از آن جمله به استفاده از چوب در سقف با طرح های گوناگون اشاره کرد. البته ایده استفاده از چوب در سازه های ساختمان بسیار قدیمی نشات  گرفته است ولی به کار گیری آن با سطوح صاف و یا به عبارت دیگر ام دی اف یک ایده جدید در این صنعت به حساب می آید.

استفاده از چوب در زیر سقف های کاذب تداعی کننده ساختمان های بسیار قدیمی با سازه های چوبی می باشد. ولی با تفکرات مدرنیزه شده از سطح و حجم آن و با بهره گیری از ام دی اف در کنار روکش های بسیار زیبا، ایده ای خاص برای دکوراسیون داخلی منازل محسوب می گردد.

ایجاد فرم هایی به شکل جعبه از جنس ام دی اف با انواع قطرها و رنگ ها برای جلوه دادن به سقف ها موارد استفاده فراوانی دارد و در بعضی از موارد این خطوط از روی دیوار ها تا کف ساختمان امتداد پیدا می کند.

برای دستیابی به فینیشینگ بهتر نقاط اتصال این محصول در تمامی قسمت ها به صورت دستی و با مهارت بسیار بالای گروه اجرایی تولید و نصب می گردد.

Pyramid_T-370(2)

یکی دیگر از مزایای استفاده ام دی اف در سقف که از نظر طراحان و معماران نیز قابل تایید می باشد و به ایده آل تر شدن محیط کمک شایانی می کند ،خاصیت چوب و گرم تر کردن فضای پیرامون آن می باشد.این محصول می تواند حس طبیعی بودن عنصر چوب را به محیط القا کند.

مهمترین نکته در اجرای سقف های فوق به طراحی ماهرانه آن برمی گردد. در نظر گرفتن میزان حجم به نسبت رنگ چوب موردنیاز فضا کلیدی ترین نکته در اجرای این گونه طرح ها می باشد که طراحان خبره مجموعه پیرامید طرح با بهره گیری از تجارب فراوان در طراحی و اجرای پروژه های متعدد مسکونی و اداری ،شما را برای داشتن فضایی متفاوت و ایده آل به بهترین نتیجه ممکن خواهند رساند.

برای طراحی داخلی منزل با چوب و متریال های دیگر به صورت ایده آل و تخصصی با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.