طراحی داخلی خانه های ویلایی

pyramid_t-145-1

pyramid_t-145-2

 

طراحی داخلی خانه های ویلایی که طبیعتاً دارای فضاهای مختلف با ابعاد گوناگون از جمله سالن های پذیرایی و غذاخوری،اتاق های خواب،آشپزخانه و سرویس های بهداشتی و… می باشد،کاری بسیار دشوار به شمار می آید.یکی از تکنیک های طراحی این گونه فضاها استفاده از رنگ های تیره در کنار رنگ های روشن با کنتراست بالا می باشد.به همین منظور استفاده از چوب با رنگ تیره در کنار سنگ به رنگ کرم و سفید جهت برجسته نشان دادن و زیباتر شدن بخشی  از محیط یک ایده مناسب به حساب می آید.

pyramid_t-145-3

تفکیک طبقات به منظور ایجاد آرامش برای ساکنین از دیگر امتیازات طراحی یک خانه ویلایی منحصر به فرد محسوب می شود بطور مثال در معماری این ویلا طبقه فوقانی محیطی برای استراحت و خواب تعبیه شده که از طراحی متفاوتی برخوردار بوده و امکانات رفاهی کاملی را در اختیار ساکنین قرار می دهد. استفاده از چوب،سنگ و کاغذدیواری با کنتراست رنگ بالا محیط بسیار زیبایی را خلق کرده و نظر همگان را به خود جلب می نماید.

pyramid_t-145-4

pyramid_t-145-5

شاید از نظر شما رنگ تیره محیط را تاریک و یا کوچک نشان دهد اما استفاده درست و تخصصی از آن در محیط مناسب می تواند محیطی جذاب،زیبا و گرم را خلق نماید که کنتراست آن با رنگ سفید این تلفیق رنگها را جذاب تر به نمایش خواهد گذاشت.

pyramid_t-145-7

pyramid_t-145-8

pyramid_t-145-10

pyramid_t-145-6

pyramid_t-145-9

pyramid_t-145-11

pyramid_t-145-12

برای طراحی و اجرای معماری داخلی تخصصی فضای مسکونی خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.در ذیل توجه شما را به دیدن نقشه های پلان این خانه ویلایی زیبا و خاص جلب می نماییم.

pyramid_t-145-14

pyramid_t-145-15

pyramid_v