طراحی بی نظیر دفتر کار اداری شرکت Alibaba Pictures

در ذیل شاهد عکس هایی زیبا و خاص از طراحی بی نظیر دفتر کار اداری شرکت فیلم سازی چینی Alibaba Pictures در Pasadena-کالیفرنیا (ایالات متحده آمریکا) هستید که در سال 2017 شرکت HOK به منظور افتتاح اولین دفتر این مجموعه در آمریکا مسئولیت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آن را بر عهده گرفت.

شرکت HOK با نظر مستقیم شرکت Alibaba Pictures در گام نخست هدف خود را برای طراحی این دفتر کار جدید  بر روی خلاقیت، فرهنگ و همکاری متمرکز نمود.قرار شد طراحی و دکوراسیون داخلی انجام گرفته فوق نیاز شرکت Alibaba Pictures مبنی بر خلق فضایی پر جنب و جوش و انعطاف پذیر توام با خلاقیت و القای حس رضایت در بین کارکنان خود و باقی شرکت های وابسته و همینطور مشتریان آنها را برآورده نماید که با اندکی تامل در تصاویر به اشتراک گذاشته شده ذیل به این نتیجه می رسیم که طراحان داخلی شرکت HOK به خوبی از پس این مسئولیت خطیر بر آمده اند.

از نکات بارز در موفقیت دکوراسیون داخلی فوق می توان به انتخاب رنگ بندی مناسب با استفاده از سه رنگ اصلی به صورت سفید در دیوارها و سقفها، نارنجی در برخی قسمتها که نیاز به بهتر دیده شدن و به اصطلاح هایلایت در محیط داشتند و خاکستری در کف، ترکیب صحیح در استفاده از موکت و پورسلان خاکستری در کف این فضای اداری به صورت تایل یا با رنگ بندی ساده و ترکیبی اشاره نمود.

اگر به فکر داشتن دفتر کار اداری با طراحی بی نظیر و ایده آل برای شرکت خود هستید،پیشنهاد ما به شما استفاده از مشاوره رایگان و خدمات شرکت پیرامید طرح می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در وب سایت این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-661(1)

Pyramid_T-661(2)

Pyramid_T-661(3)

Pyramid_T-661(4)

Pyramid_T-661(5)

Pyramid_T-661(6)

Pyramid_T-661(7)

Pyramid_T-661(8)

Pyramid_T-661(9)

Pyramid_T-661(10)