زیباترین دکوراسیون داخلی منزل با تم بهاری

 

در این مبحث در نظر داریم به زیباترین دکوراسیون داخلی شگفت انگیز منازل مسکونی با هدف ایجاد تم بهاری خیره کننده و ابدی بپردازیم.با توجه به اینکه مسلماً بهار  بهترین فصل سال است و حس تازگی و طراوت را با خود به همراه می آورد پس یکی از راهکارهای ایجاد حس و حال بهاری در دکوراسیون داخلی منزل دیزاین یک دیوار باشکوه به کمک چاپ است و این حقیقت غیر قابل انکار است که گیاهان و رنگ ها هرگز نمی میرند.

Pyramid_T-288(1)

Pyramid_T-288(2)

روش دیگر جهت داشتن دکوراسیون داخلی زیبا با رنگ و بوی بهار استفاده از مبلمان راحت و شیک و به کارگیری رنگ های جسورانه و متناسب با فضای موجود و ایجاد یک اتاق روشن و جذاب است.در دکوراسیون داخلی آشپزخانه فوق از ترکیب رنگ های شاد بر روی دیوار ،کابینت،کف و … با زیرکی خاصی جهت رسیدن به هدف نهایی استفاده شده است.

Pyramid_T-288(3)

Pyramid_T-288(4)

Pyramid_T-288(5)

در طراحی فوق استفاده از آینه برنز و ست کردن رنگ آن با کاشی پس زمینه و آویزهای خاص و از طرف دیگر شکست این رنگ آمیزی با رنگ کف و … باعث ایجاد طرحی زیبا با حفظ شخصیت شده است.در بسیاری از آپارتمانها شاهد فضایی بیش از حد شلوغ و بی ربط هستیم اما تجربه ثابت کرده تحت نظر طراح داخلی متخصص می توان به فضایی با دکوراسیون داخلی جذاب و در عین حال پر جنب و جوش دست پیدا کرد.

Pyramid_T-288(6)

Pyramid_T-288(7)

در آپارتمان بعدی شاهد دکوراسیون داخلی و دیزاینی بسیار شاد ولی در عین حال ساده و پویا هستیم.به طور مسلم استفاده از رنگ های تند و شاد در راگ،پرده،کابینت،میز جلو مبلی و … در کنار سادگی لوسترها و کل فضا باعث ایجاد حس شور و شعف در فضای منزل می گردد.به کار بردن تابلوی دیواری با طرح سیاه و سفید قطاری شکل نیز از نکات مثبت این طرح می باشد.

Pyramid_T-288(8)

Pyramid_T-288(9)

Pyramid_T-288(10)

Pyramid_T-288(11)

دکوراسیون داخلی این اتاق خواب شامل ترکیبی از عناصر معاصر و پر جنب و جوش است که باعث می شود برای یک اتاق زیبا و منحصر به فرد واجب و ضروری به نظر برسند. تخت خواب ترکیبی از رنگ های مختلف است و دیوار لهجه کاملا مدرن دارد و یکی از بهترین قطعات به کار رفته در اتاق به شمار می آید.دیوار پشت تخت خواب با کاربرد پارتیشن برای سرویس حمام در نظر گرفته شده است که زیبایی آن را در عین سادگی ،دوچندان نموده است.

Pyramid_T-288(12)

Pyramid_T-288(13)

Pyramid_T-288(14)

در این آپارتمان رنگی و زیبا به مخاطب خود حس گرمی و راحتی را القا می کند.عناصر مختلف دست به دست هم داده اند تا طراحی مدرن شیک آن در چشم همگان خودنمایی کند.معمولاً رنگ صورتی را برای اتاق دختر بچه ها مناسب می دانند ولی در طراحی فوق شاهد طرحی ظریف و نوآورانه در اتاق نشیمن هستیم.استفاده از فرش با طرح گل های بهاری باعث القای حس بهار در فضای فوق گردیده است.دیزاین ساده و زیبای قسمت ناهارخوری با نقاشی هنرمندانه Alexander Girard تمام کننده طراحی فوق می باشد و باعث لذت بردن صاحبان خانه از دکوراسیون داخلی فضای مذکور می شود.

Pyramid_T-288(15)

Pyramid_T-288(16)

Pyramid_T-288(17)

Pyramid_T-288(18)

Pyramid_T-288(19)

آپارتمان نهایی که قرار است مورد بررسی قرار دهیم،آپارتمانی زیبا با ترکیبی رنگی از مبلمان و قطعات چوبی مدرن است.اث برجسته در این طراحی آوردن جنگل با آن شاخ و برگ های سبز و با طراوت در کنار رنگ بندی سفید و خنثی به کار رفته در باقی محیط است.

Pyramid_T-288(20)

Pyramid_T-288(21)

Pyramid_T-288(22)

Pyramid_T-288(23)

Pyramid_T-288(24)