دیزاین داخلی دفتر طراحی لباس goops


گوپس یک برند معتبر جهانی است که در طراحی و تولید لباس های زنانه مشغول به فعالیت است . این شرکت که توسط بازیگر زن مشهور ، گوینت پالترو تاسیس شده است به تازگی دفتر جدید خود را که بالغ بر 500 مترمربع مساحت دارد با کمک شرکت معماری و دکوراسیون داخلی Rapt Studio طراحی و اجرا نموده است .
جزئیات در دیزاین داخلی انجام گرفته فوق به گونه ای دیگر توسط طراح دیده شده اند به طور مثال کانتر منشی که در ورودی ساختمان قرار گرفته و بسیار چشم نواز می باشد از نام این شرکت الهام گرفته شده است و توسط Artcrafters از یک صفحه فلزی عریض و یکپارچه به زیبایی هر چه تمام تر ساخته شده است . طراحی این کانتر با ایجاد قوس های بسیار ظریف و دقیق در کنار فلز کهنه شده بسیار جذاب بوده و در کل فضای ورودی این مجموعه با استفاده از یک سری مبلمان ظریف که بسیار هوشمندانه طراحی شده ، هر بیننده و مخاطبی را به خود جذب می نماید .
در قسمت های مجاور ورودی ، فضاهای بسیار زیبا و خلاقانه ای طراحی و ایجاد شده که از آن جمله می توان به یک آزمایشگاه محصولات ، آشپزخانه و یک سالن با پلت فرم اجتماعات اشاره کرد . کلیه این فضاها به دو علت ساخته و پرداخته شده اند . اولین مورد کمک به بالا بردن سطح خلاقیت پرسنل بوده و دوم ایجاد فضاهایی برای تولید فیلم های تبلیغاتی برای سوشیال مدیاها از جمله یوتیوپ و اینستاگرام . در قسمت مجاور آشپزخانه دکوراتیو یک فضا برای جلسات هفتگی در نظر گرفته شده است و نزدیک بودن این فضاها به این دلیل است که بیشتر این جلسات همراه با صرف غذا یا تنقلات برگزار می شود .
در این مجموعه نورهای به کار گرفته شده همگی فیلتر شده اند و دارای کیفیت مطلوبی هستند و فرم کروی شکل آنها در طراحی محیط تاثیر بسزایی دارند . این نورها توسط شرکت Roll & Hill طراحی و اجرا شده اند .
فضاهای بسیار متفاوتی با عنوان ” جایی برای نفس کشیدن ” در این ساختمان ایجاد شده تا در کنار رفاه و راحتی برای پرسنل به باز شدن فکر و ایجاد خلاقیت در بین آنها کمک نماید . فضاهایی همچون اتاق استراحت ، فضای تلفن شخصی و غرفه های غذاخوری دنج از آن جمله می باشد . در این گونه فضاها تعاملاتی آگاهانه که منجر به پیشرفت می گردد را رقم می زنند . به طور کلی تجربه ثابت کرده فضاهایی با عنوان پیله تنهایی ، پر و خالی شده و شارژ مجدد در نتیجه نهایی عملکرد مجموعه تاثیر بسزایی دارند .
برای دیزاین داخلی تخصصی و ایده آل دفتر کار خود با کارشناسان زبده ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-844(1)

Pyramid_T-844(2)

Pyramid_T-844(3)

Pyramid_T-844(4)

Pyramid_T-844(5)

Pyramid_T-844(6)

Pyramid_T-844(7)

Pyramid_T-844(8)

Pyramid_T-844(9)

Pyramid_T-844(10)

Pyramid_T-844(11)

Pyramid_T-844(12)

Pyramid_T-844(13)