دکوراسیون داخلی پذیرایی

 

اتاق پذیرایی(اتاق نشیمن) جاذبه مرکزی در هر خانه به حساب می آید که می توانیم با پرداختن صحیح به دکوراسیون داخلی آن تاثیر مثبتی در دید افراد حاضر در منزل یا مهمان های خود بگذاریم.گزینه های مختلفی برای دیزاین اتاق پذیرایی منزل طبق استاندارهای اولیه وجود دارد که به شرح ذیل به تعدادی از آنها بصورت جداگانه خواهیم پرداخت.

1-زیبایی رنگ بژ.

در این اتاق پذیرایی زیبا با درب شیشه ای بزرگ،فضای خیره کننده خارجی از اتاق پذیرایی منحصر به فرد و شیک به رنگ بژ جدا شده است.البته رنگ بندی به جای مبلمان و لوستر کریستال بزرگ این زیبایی را دوچندان نموده است.

Pyramid_T-225(1)

2-اتاق پذیرایی زیبا و مرسوم خانوادگی.

در دکوراسیون داخلی این اتاق پذیرایی زیبا و مدروز خانوادگی جای نشستن زیاد و وجود کوسن بر روی تمامی مبلمان جهت ایجاد حس راحتی و آرامش می باشد.استفاده از رنگ طوسی به عنوان رنگ خنثی به سادگی و همینطور جذاب بودن این طرح می افزاید.

Pyramid_T-225(2)

3-رابطه مستقیم لمس و احساس.

در این اتاق پذیرایی زیبا از طریق حس لمس و نرمی خز که در راگ پهن شده بر روی زمین و کوسن های قرار گرفته روی مبلمان وجود دارد،احساس فوق العاده ای به بیننده منتقل خواهد شد.به علاوه استفاده از رنگ قهو ه ای بژ این حس خوب را چند برابر نموده است.

Pyramid_T-225(3)

4- ترکیب چوب و شیشه.

ترکیب این دو عنصر بی نظیر طبیعت یعنی چوب و شیشه در دکوراسیون داخلی پذیرایی منزل بسیار شگفت آور است.همانطور که در تصاویر نیز می بینید بکارگیری مناسب این دو متریال در کنار یکدیگر، بسیار مناسب سبک مدرن می باشد.

Pyramid_T-225(4)

Pyramid_T-225(5)

5-سبک روستیک:

عنصر اصلی و اولیه در سبک روستیک چوب به شکل طبیعی و بدون پرداخت های صنعتی می باشد که در دکوراسیون داخلی پذیرایی طرح ذیل درک بهتری از زیبایی آن خواهید داشت.

Pyramid_T-225(6)

6-اتاق نشیمن شیک.

این یک اتاق نشیمن شیک است که در دیزاین آن از ترکیب سبک مدرن و معاصر استفاده شده است. استفاده از مخمل نرم با حس عالی و حتی میز قهوه ای جلو مبلی همچنین در دکوراسیون داخلی آن استفاده از نورپردازی جذاب،کفپوش چوب و دیوار شیشه ای به زیبایی آن افزوده است.

Pyramid_T-225(7)

7-اتاق نشیمن مینیمالیستی:

این اتاق نشیمن با استفاده از مفهوم اتاق نشیمن مینیمالیستی طراحی گردیده که در آن تجهیز به صورت محدود انجام شده است و شومینه بیشتر از بقیه موارد به چشم می آید.در کل دکوراسیون داخلی این مجموعه بر روی مفهوم مدرنیته پایه گذاری شده است.

Pyramid_T-225(8)

8-گیاهان تازه:

اگر شما برای دیزاین اتاق نشیمن خود لوازم یا اکسسوری زیادی ندارید بهترین گزینه برای پر کردن این جای خالی استفاده از گیاهان تازه می باشد.گیاهان تازه به فضای داخلی ما حس تازگی و جادویی می بخشند.

Pyramid_T-225(9)

Pyramid_T-225(10)

شما می توانید با پیاده سازی درست این ایده ها در دکوراسیون داخلی پذیرایی منزل خود نگاه تحسین برانگیز تمام مخاطبین را به فضای مسکونی خود جلب نمایید.

برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پذیرایی و منزل مسکونی خود با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.