دکوراسیون داخلی ویلا به سبک پست مدرن

 

نمای این ساختمان ویلایی بسیار زیبا و خاص به سبک مدرن می باشد. به کارگیری رنگ سفید در نما،وجود چوب های کرکره ای،پنجره های قدی و بلند نشان از آن دارد که با سبک مدرن طرف هستیم ولی نکته قابل توجه آن است که در داخل ساختمان این چنین نیست.

 

 

 

طراحی داخلی به سبک پست مدرن که شما را حیرت زده می کند و در تمامی نقاط وسایل و لوازم خاص این سبک به چشم می خورد.

 

 

 

 

استفاده از منابع طبیعی مانند نور و گردش هوا بوسیله پنجره های بلند و پاسیو که دارای یک آب نما نیز می باشد که نقش بسزایی در ایجاد آرامش در اتاق نشیمن دارد.

 

 

 

 

استفاده از چوب که یک متریال طبیعی است و با رنگ و طرح های جالبی که دارد در تمامی سبک های معماری به اشکال گوناگون استفاده می شود و بسیار کاربردی است.

استفاده از پارتیشن های تزئینی چوبی در کنار کف و دیوار پوش ها ،زوار درب،پله ها و اجزاء داخلی مانند میز و صندلی ها محیطی شاداب و زیبایی را به وجود آورده و در کنار کاربرد مناسب آن حس طبیعی بودن محیط را نیز القا می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فضای نهارخوری و یا چای خانه باید یک محیط امن،زیبا و آرامش بخش باشد تا باعث باز شدن اشتها شده ودر جذب انرژی های مثبت نیز کمک کند. محیط نهارخوری احتیاج به نور طبیعی و یا نور متمرکز اختصاصی دارد بنابراین مناسب ترین محل برای قرار گیری میز نهارخوری در گوشه های منزل است که بتوان محیطی خاص را به آن اختصاص داد.

 

 

 

 

سالن پذیرایی یکی از مهمترین قسمت های منزل است و در واقع می توان گفت قلب خانه به شمار می آید.محلی که تمامی مهمانان در آن حضور خواهند داشت و زیبایی و چیدمان مناسب آن در اولویت قرار دارد.این نکته را در نظر داشته باشید که چیدمان و وسایل به کار رفته در منزل شما ارتباط مستقیم با شخصیت شما دارند پس در انتخاب وسایل و رنگ بندی آنها بسیار دقت کنید.