دکوراسیون داخلی موسسه زبان انگلیسی

طراحی دکوراسیون داخلی موسسه زبان انگلیسی | پیرامید طرح

دکوراسیون اداری موسسه زبان انگلیسی می تواند با روش های خلاقانه طراحی و اجرا شود. یادگیری زبان خارجی نیازمند ایجاد انگیزه و علاقه است. قرار گرفتن در یک فضای یکنواخت و کسل کننده بر میزان یادگیری افراد تاثیر منفی خواهد گذاشت. ایجاد یک محیط پر نشاط و خلاقانه موجب می شود که افراد برای حضور و یادگیری اشتیاق بیشتری داشته باشند.

نوع طراحی در دکوراسیون یک فضای اداری اهمیت زیادی دارد. طراح با در نظر گرفتن نکاتی همچون سلیقه افراد، گروه سنی مخاطب، متراژ فضا و سایر امکانات موجود دست به انتخاب خواهد زد. یکی از نکاتی که در طراحی مدرن دکوراسیون اداری موسسه زبان مورد توجه قرار می گیرد نوع کار مجموعه می باشد. در یک موسسه زبان با توجه به ارتباطی که با مخاطب خود دارد طراحی خلاقانه ای باید انجام شود.
تیم های حرفه ای با استفاده از طرح های متنوع و متریال های گوناگون فضایی ویژه را طراحی خواهند کرد. بررسی طرح های پیشنهادی و نزدیک شدن به فضای فکری مخاطب می تواند ساخت و اجرا پروژه را زودتر به نتیجه برساند.

المان های اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی موسسه زبان:

المان های طراحی دکوراسیون موسسه زبان

در طراحی دکوراسیون اداری موسسه زبان انگلیسی المان های مختلفی به کار گرفته می شود. با توجه به آنکه اداری بودن فضا بر سایر موارد غلبه دارد طراحی بخش هایی مانند پیشخوان یا کانتر، اتاق مدیریت، کلاس درس و … در اولویت قرار می گیرد.

در موسسه زبان می توان با استفاده از مصالح جدید فضایی شیک و مدرن ایجاد کرد. استفاده از متریال هایی مانند چوب گرما و انرژی مضاعفی به محیط می بخشد. ساخت کانتر منشی، میزهای اداری و…. به کمک چوب انتخاب مناسبی می باشد. در حال حاضر انواع چوب ها در طراحی استفاده می شود. به طور مثال چوب با روکش فایبرگلاس زیبایی و تمیزی بیشتری را به مخاطب انتقال می دهد.

همچنین می توان سنگ های مصنوعی مانند ماربل شیب را در طراحی به کار گرفت، که شبیه به سنگ مرمر است و زیبایی خیره کننده ای دارد. از این نوع سنگ برای کفپوش و دیوارپوش می توان استفاده کرد. در صورتی که افراد قصد بازسازی فضا به طور کلی را داشته باشند این نوع سنگ برای سقف کاذب نیز کاربرد دارد.

افراد برای بررسی و انتخاب بهترین مصالح جهت دکوراسیون اداری موسسه زبان می توانند با کارشناسان مجموعه پیرامید طرح گفتگو نمایند. مشاوران با ارزیابی بودجه کار و خواست و نظر مشتریان طرح های مناسب را پیشنهاد خواهند کرد.

طراحی بخش های مختلف در دکوراسیون اداری:

طراحی دکوراسیون اداری

علاوه بر بخش های زیربنایی در طراحی دکوراسیون اداری موسسه زبان، قسمت های دیگری وجود دارد که طراح به آن توجه خواهد کرد. اتاق کنفرانس، اتاق استراحت اساتید، اتاق بازی کودک، سالن انتظار و… می تواند با در نظر گرفتن مساحت فضای موجود ایجاد شود.
گروه سنی مخاطب اهمیت زیادی دارد. در صورتی که کودکان در موسسه زبان رفت و آمد دارند برای ایجاد نشاط و شادابی می بایست خواسته های این گروه در نظر گرفته شود. ایجاد اتاقی برای استراحت و بازی کودکان در زمان فراغت در راستای اهداف موسسه طرحی خلاقانه است. در چنین اتاقی می توان لوگو و تصاویر مربوط به زبان انگلیسی را طراحی کرد. همچنین بازی هایی که در این اتاق قرار می گیرد می تواند مرتبط با زبان خارجه باشد.

چیدمان اتاق مدیریت به گونه ای خواهد بود که ضمن دسترسی آسان به بخش های مختلف حریم لازم را برای خود ایجاد نماید. درون اتاق کنفرانس باید مکانی برای نصب تلویزیون و ویدئو پروژکتور در نظر گرفته شود. تعداد صندلی ها و میزی که در این اتاق قرار داده می شود باید علاوه بر استفاده از حداکثر فضا، زیبا و جذاب باشد.

برای طراحی اتاق استراحت اساتید می تواند از گیاهان مختلف استفاده کرد. وجود گل و گیاه و رنگ سبز تاثیر خوبی در ایجاد آرامش و نشاط خواهد داشت. در طراحی مدرن دکوراسیون اداری موسسه زبان استفاده از گیاهان بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

طرح های خلاقانه در دکوراسیون موسسه زبان انگلیسی:

طرح های خلاقانه دکوراسیون موسسه زبان

در دکوراسیون اداری موسسه زبان انگلیسی می توان طرح های خلاقانه ای را اجرا کرد. با استفاده از متریال های مختلف می توان المان های مرتبط با زبان انگلیسی را طراحی نمود. به طور مثال به کمک فوم مخصوص اعداد و حروف انگلیسی ساخته می شود. همچنین با خلاقیت طراح ممکن است حیوانات و گیاهان ساخته شده در راهروها، اتاق انتظار، دیوار پیشخوان و … نصب شود.

پیوستگی طراحی باید در بخش های مختلف دیده شود. به طور مثال ممکن است طراح رنگ خاصی را به عنوان تم غالب انتخاب کند. ردپای این رنگ باید در المان ها و دیوارنگاره ها به خوبی به چشم آید.

همانطور که گفته شد گیاهان تاثیر بسیار زیادی در ایجاد اتمسفر مثبت دارند. اما در یک آموزشگاه زبان باید بخش های گوناگون در یک متراژ محدود اجرا شود. ممکن است امکان قرار دادن گلدان ها و درختچه های تزیینی در کل فضا وجود نداشته باشد. به این ترتیب طراح با استفاده از باکس های دیواری و گیاهان آپارتمانی سرسبزی را در فضا ایجاد می کند. به کارگیری دیوارهای سبز مصنوعی نیز در چنین محیطی کاربردی خواهد بود.

فضاسازی و نورپردازی در طراحی مدرن:

فضاسازی و نورپردازی در طراحی مدرن

سبک مدرن در طراحی دکوراسیون اداری موسسه زبان انگلیسی طرفداران زیادی دارد. زبان انگلیسی به عنوان فراگیر ترین زبان زنده دنیا با ملیت های مختلف ارتباط برقرار می کند. طراحی مدرن دکوراسیون داخلی میتواند مخاطب بیشتری را به خود جلب نماید.

فضا سازی در آموزشگاه زبان می تواند با استفاده از پارتیشن انجام شود. ایجاد پارتیشن مزایای زیادی در محیط اداری دارد. به کمک این المان به راحتی می توان بخش های مختلف را از هم جدا کرد و تمرکز را برای مخاطبان به وجود آورد. همچنین در برخی مواقع لازم است که فضای گسترده تری برای تعداد افراد بیشتر ایجاد نمود. به این ترتیب پارتیشن قابل جابجایی است و وسعت بخشیدن به فضا آسان می باشد.

در طراحی مدرن دکوراسیون داخلی می توان از نورپردازی متمرکز و غیرمتمرکز استفاده کرد. استفاده از پرده زبرا انتخاب مناسبی در طراحی دکوراسیون اداری است زیرا می توان به اندازه مورد نیاز نور را کم و زیاد کرد.

در طراحی مدرن تلاش می شود المان های ضروری به سبکی خلاقانه و جذاب در محیط ایجاد شود. استفاده از رنگ های پس زمینه مانند خاکستری، صدفی، سفید و…. در طراحی مدرن جایگاه ویژه ای دارد زیرا باعث می شود فضا دلبازتر به نظر برسد.

مجموعه پیرامید طرح با ارائه سبک های مختلف مانند سبک مدرن، سبک مینیمال، سبک نئوکلاسیک و… به شما کمک می کند که بهترین طراحی را برای موسسه زبان خود داشته باشید.