دکوراسیون داخلی شرکت با رنگ های شاد

 

برای بالا بردن راندمان کاری کارمندان و مدیران و همچنین به منظور جذب مشتریان بیشتر که به طبع در مشاغل مختلف،متفاوت خوهد بود نکته ای که باید به طور جدی به آن پرداخت،توجه به دکوراسیون داخلی شرکت می باشد.به طور یقین مشورت و انتخاب صحیح یک طراح داخلی می تواند از اتلاف انرژی و وقت و هزینه های گزاف بدون برنامه ریزی در هر مجموعه بکاهد.

در محیط های کاری که دارای تعداد زیادی کارمند هستند به طبع اولین گزینه ای که به ذهن هر فرد می رسد استفاده از میزهایی با ابعاد کوچکتر می باشد ولی این بهترین تصمیم نیست.در طراحی داخلی فوق برای حل این مشکل از میزهایی با ترکیبی از رنگ های اکتیو و شاد و تلفیق به جای آن با کمدهای زمینی با ارتفاع کوتاه استفاده گردیده که در وحله اول در بالا بردن راندمان کار و همچنین ایجاد محیطی زیبا و دلنشین کمک شایانی می نماید.

pyramid_t-68-1-copy

کمدهای زمینی ایده ای خلاقانه جهت تفکیک فضای کارمندی به شمار می آیند چرا که جداکننده های ایده آلی به حساب آمده و هم برای بایگانی و دسترسی افراد به اطلاعات موردنیاز بسیار کاربردی می باشند.

از مزیت های دیوایدر  با رنگ های شاد می توان به کنترل دید کارمندان نسبت به هم و نیز عدم خستگی چشم ها در دراز مدت اشاره کرد.

در چشمگیر و جذاب کردن محیط های کاری بزرگ یک اصل مهم وجود داشته و آن نورپردازی است.همینطور که در طرح فوق مشاهده می کنید، فضای فوق از نور طبیعی بعلاوه نورپردازی مستقیم بهره برده است.استفاده از رنگ سفید در کمدها،دیوار و کفپوش در زیباتر و روشن تر شدن محیط نقش بسزایی داشته است.برای طراحی داخلی متفاوت و زیبای فضای کاری خود با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.