دکوراسیون داخلی خانه های مجلل

 

اتاق خواب همیشه به عنوان محلی جهت استراحت و آرامش افراد در تمامی منازل مسکونی به حساب می آید و در مبحث طراحی جزو اصلی ترین فضاهای یک خانه مورد توجه قرار می گیرد. در طراحی داخلی این گونه فضاها سبک معماری ساختمان، رنگ های به کار رفته در محیط و متراژ اتاق از نکات حائز اهمیت می باشد.

pyramid_t-942-copy

سبک کلاسیک به عنوان یکی از سبک های پر طرفدار در ایران می باشد و لی به دلیل ابعاد کوچک اتاق های خواب معمولاً در بیشتر خانه های امروزی قابل اجرا نمی باشد.البته هزینه های سرسام آور و بالای اجرای دکوراسیون داخلی این گونه اتاق ها در این امر بی تاثیر نیست.

pyramid_t-941-copy

در طراحی فوق استفاده از گچبری های خاص بر روی دیوار و سقف اتاق و در قسمت فلورینگ (کف) آن بکارگیری سنگ درجه یک  با رنگ و طرح های مناسب باعث چشم نواز کردن این محیط گردیده و به زیبایی این اتاق کمک بسیاری نموده است. ایجاد نقش برجسته از جنس سفال در قسمت دیگر اتاق بسیار خود نمایی می کند.

pyramid_t-943-copy

بکار گیری رنگ ها با تناسب و ایجاد کنتراست از نکات قوت این طراحی محسوب می گردد. رنگ بنفش به کار رفته با جنس مخمل به عنوان یک رنگ گرم کامل کننده رنگ های فضا بوده و جنس مخمل آن حس نرمی و آرامش و لطافت را به فضای فوق هدیه داده است.

pyramid_t-944-copy

یکی از نکات قدرت در این طرح ،طراحی میز توالت (آرایش) آن می باشد.این میز با ساختاری از جنس چوب و سنگ در کنار شلف دیواری بسیار زیبای آن در گوشه اتاق می درخشد. کمد های قرار گرفته در دو طرف این میز با استفاده از نور مخفی تکمیل کننده این طراحی زیبا و منحصر به فرد می باشند.

pyramid_t-945-copy