دکوراسیون داخلی جدید اداری

 

در یک فضای اداری بزرگ و فلت باور اینکه بتوان آن را به یک محیط اداری پر کاربرد با وجود تمامی بخش ها و قسمت های موردنیاز تبدیل کرد،شاید به گونه ای سخت باشد اما با یک طراحی خلاقانه و آگاهی از نیازهای هر مجموعه و همچنین استفاده بهینه از وسایل موجود می توان محیطی بسیار زیبا و کاربردی را خلق نمود.

pyramid_t-146-1

همانطور که در طرح فوق مشاهده می نمایید طراح توانسته با استفاده از اسکلت فلزی به همراه شیشه های بلند،اتاق کنفرانس و کارمندی زیبا و دلباز به وجود آورد و با ترکیبی از کمد زمینی و اکسسوری های خاص و تابلو های بسیار زیبا محیطی گرم و منحصر به فرد را به وجود آورد.

pyramid_t-146-2-copy

در محیط های کاری که رفت و آمد در آن زیاد انجام می پذیرد مطمئناً نیاز به کفپوشی با درجه کیفیت بالا و ترجیحاً کفپوش هایی با رنگ تیره بسیار مناسب خواهند بود و همینطور میز و صندلی های کنفرانس و کارمندی با رنگ سفید بر روی آن جلوه خاصی را به محیطپیرامون خود القا می کنند.

امروزه در دفاتر کار مدرن دیگر نیازی به پوشاندن دیواره های شیشه ای نیست فقط عایق بودن در برابر صدا کفایت می کند ولی برای محدود کردن دید می توان از تکنیک های بی شماری استفاده نمود که از آن جمله می توان به استیکرها با طرح ها و رنگ بندی های گوناگون اشاره کرد.

برای طراحی و اجرای تخصصی دکوراسیون داخلی فضای اداری خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.