دکوراسیون اداری کلاسیک

دکوراسیون اداری کلاسیک یکی از پر طرفدارترین سبک ها در میان طراحان داخلی و افراد مختلف می باشد. سبک کلاسیک سبکی با اصالت و شامل عناصر مختلفی از دوره های گوناگون تاریخی می باشد.اجرای سبک کلاسیک در معماری داخلی فضاهایی با متراژ بزرگ یا محیط هایی که نیاز به جلال و شکوه خاصی دارند توصیه می گردد و برای انواع سازمان های اداری و شرکت ها ، سبکی ایده آل محسوببه شمار می آید.
اگر به دنبال دکوراسیون اداری متفاوت و لاکچری برای دفتر کار خود هستید و شرایط خلق این فضا را دارید، سبک کلاسیک انتخابی منحصر به فرد و مناسب برای شما می باشد.
از مهم ترین عناصر به کار رفته در سبک اداری کلاسیک که به علت استفاده از رنگ های گرم و تیره باعث گرما بخشیدن به محیط پیرامون خود می گردد، چوب می باشد. این عنصر ویژه را می توان به وفور در بخش های مختلف معماری داخلی کلاسیک مشاهده نمود از سقف، دیوارها، کف گرفته تا مبلمان اداری که در چیدمان نهایی مورد استفاده قرار گرفته است.
در بعضی از موارد ممکن است درطراحی دکوراسیون اداری کلاسیک برای بالا بردن جذابیت کار از منحنی ها و قوس ها یا قاب های دیواری گچی نیز با ابزارهای گوناگون استفاده شود که این امر زیبایی کار را دو چندان می نماید.
در طراحی داخلی اداری به سبک کلاسیک، طراح به آیتم های مختلفی باید دقت نماید تا در نهایت موفق به خلق فضای ایده آل خود و مشتری شود که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
– استفاده به جا از رنگ ها در دکوراسیون اداری کلاسیک:
در دکوراسیون فضاهای خاص اداری که به سبک کلاسیک دیزاین شده اند اصولاً شاهد رنگ های سفید، کرم و قهوه ای و یا رنگ هایی در این تنالیته هستیم که در طی سال های متمادی استفاده از آنها به خوبی جواب داده و به اصطلاح در این سبک جا افتاده است. قابل ذکر است اگر به دنبال ایجاد یا افزایش حس صمیمیت و شکوه در دفتر کار خود هستید بهترین گزینه ممکن استفاده از رنگ های گرم و تیره می باشد.
– متریال های مناسب در دکوراسیون اداری کلاسیک:
از محبوب ترین و شایع ترین متریال های به کار رفته در معماری داخلی به سبک کلاسیک می توان به چوب و شیشه با نقش و نگارهای خاص آنها اشاره نمود که فضا را با شکوه تر کرده و زیبایی خاصی را در محیط اطراف خود ایجاد می کنند.
برای چشمگیرتر شدن دکوراسیون دفتر اداری خود می توانید از اکسسوری های اداری متناسب با سلیقه و فضای خود همچون تابلو و آئینه های دکوراتیو، ساعت های دیواری و… استفاده نمایید و آنها را در جایی که بیشتر در دید عموم هستند نصب نمایید.
– نورپردازی به سبک کلاسیک:
در سال های اخیر به نورپردازی در دکوراسیون داخلی اداری فضاهای مختلف اهمیت ویژه ای داده می شود چرا که نور پردازی مناسب در محیط اداری مخصوصاً به کارگیری نورهای گرم باعث خلق فضایی گرم و صمیمی می گردد و از سوی دیگر برایکارکنان و مشتریان شرکت های مختلف آرامش وصف ناپذیری را به ارمغان می آورد.
در دکوراسیون اداری کلاسیک شما می توانید با انتخاب مناسب از منظر زیبایی و همچنین بهره بردن از لوسترها و دیوارکوب های کلاسیک، آباژورهای ایستاده و رومیزی و در کنار آن استفاده از نورهای مخفی و هالوژن تاثیر بسزایی در بالا بردن جذابیت محیط و راندمان کاری پرسنل خود داشته باشید.
– مبلمان اداری کلاسیک:
از آنجایی که مبلمان اداری کلاسیک شامل میز، صندلی، مبلمان انتظار، فایلینگ، کمد و کتابخانه ها به دلیل استفاده از نقش و نگارهای خاص خود جهت نشان دادن جلوه و زیبایی بیشتر از ابعاد بزرگتری نسبت به انواع مدرن خود برخوردار هستند پس برای استفاده از آنها باید دفتر اداری با متراژ بالا داشته باشید در غیر اینصورت احساس خفگی به شما و مراجعین دست خواهد داد. انواع مختلفی از مبلمان اداری کلاسیک در بازار موجود می باشد که می توانید بر اساس علایق و نیاز خود به کار سبک یا کاری با ابزار و پیچگیدی های بیشتر با خیالی آسوده انتخاب خود را انجام دهید.
برای درک بهتر موضوع در ذیل تصاویر زیبایی از پروژه ای با دکوراسیون اداری کلاسیک را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم. در پروژه مذکور به علت تخصص کارفرما در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی و نیاز به خلق دفتر اداری لاکچری و شیک با توجه به مراودات گسترده کاری با شرکای داخلی و خارجی خود، سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی دفتر ایشان طراحی و اجرا گردیده است.


طراحان داخلی با توجه به نیاز این مجموعه به محیطی گرم و صمیمی و در کنار آن با شکوه و جذابیت بالا از سبک کلاسیک در دیزاین دفتر اداری مذکور بهره بردند. قابل ذکر است با توجه به حذف استفاده از چوب و رنگ های تیره در طراحی داخلی فوق به تاکید و نوع سلیقه کافرما، طراح با خلاقیت و ایده های ناب خود از قاب های دیواری گچی با ابزارهای خاص در سقف و دیوارها بهره برده شده است.


از طرف دیگر از رنگ خاکستری به عنوان رنگ پوششی دیوارها به همراه ورق طلا در بخشی از ابزارهای آن در کنار رنگ سفید در کف و سرامیک طراحی شده کف و درب ها و رنگ کرم در پرده، مبلمان اداری و کلاهک روشنایی های داخلی مانند آباژور ایستاده، دیوارکوب و لوسترها بهره برده است که همانطور که ملاحظه می فرمایید زیبایی کار را چند برابر نموده است.

شرکت پیرامید طرح با سالها فعالیت و تجربه در زمینه طراحی و اجرای تخصصی و ایده آل دکوراسیون اداری پروژه های مختلف، آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر و نیاز به مشاوره اولیه با کارشناسان زبده ما با شماره های 09121054610 – 09124398678 تماس حاصل فرمایید.