جدیدترین دکوراسیون داخلی مدرن در Chemonics International


امروزه در دکوراسیون داخلی دفاتر کار اداری پیاده سازی سبک مدرن را در دیزاین و چیدمان آنها به صورت متعدد می بینیم ولی با نگاهی به نمونه کارهای ارسالی آنها به این نکته پی می بریم که بسیاری از این پروژه ها در طراحی و اجرای هدف خود موفق نبوده اند. برای درک بهتر موضوع از یکی از جدیدترین دکوراسیون داخلی های مدرن و چشمگیر فضاهای اداری که مربوط به اداره Chemonics International است تصاویری را برای شما عزیزان به اشتراک می گذاریم و توجه شما را به دیدن آنها جلب می نماییم.
اداره بین المللی انکشافی ایالات متحده آمریکا که در Arlington – ویرجینیا واقع گردیده در سال 2016 با هدف ایجاد محیط کاری جدید و رعایت استانداردهای روز دنیا برای دفاتر اداری که مبتنی بر همکاری، دید و شفافیت با استفاده از پانل های سبک و کوتاه در ایستگاه های کاری است اقدام به انتخاب شرکت Stantec که یک پیمانکار دولت فدرال در واشنگتن دی سی است نمود و همانطور که در عکسهای به اشتراک گذاشته شده ذیل مشاهده می نمایید نتیجه کار ایده آل و زیبا به نظر می رسد.
از نکات بارز در طراحی داخلی فوق می توان به استفاده مناسب از رنگ خاکستری و سفید بعنوان رنگ غالب در کف و دیوارها و همچنین بهره بردن از رنگ های شاد و پر انرژی همچون نارنجی و آبی در مبلمان اداری اشاره نمود.
برای طراحی و اجرای تخصصی و جذاب دکوراسیون فضای اداری خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-728(1).docx

Pyramid_T-728(2).docx

Pyramid_T-728(3).docx

Pyramid_T-728(4).docx

Pyramid_T-728(5).docx

Pyramid_T-728(6).docx

Pyramid_T-728(7).docx