جداسازی اتاق با ام دی اف در دفتر سرمایه گذاری املاک TPA

در ذیل شاهد تصاویر زیبایی از معماری داخلی شرکت خصوصی سرمایه گذاری املاک و مستغلات TPA هستید که در آتلانتا (جورجیا) – ایالات متحده آمریکا واقع گردیده و در سال 2018 به منظور خلق فضای اداری پویا و ابتکاری سرشار از خلاقیت و ایده های ناب، مسئولیت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی شرکت خود را به گروه طراحی CBRE سپردند که با نگاهی گذرا به عکس های به اشتراک گذاشته شده ذیل پی به هنر و دیزاین داخلی موفق آن خواهید برد.

Pyramid_T-854(1)

معماران داخلی CBRE پس از بررسی کامل پروژه و اطلاع از خواسته کارفرما، در طراحی انجام گرفته فوق از ساختارهای زاویه دار و باز بودن فضا استفاده نمودند. در ادامه کار در اتاق جلسات و بخش های عمومی و اجتماعی و به طور کل جداسازی اتاق ها و برخی قسمت ها از یکدیگر و همچنین جهت حفظ حریم خصوصی از اسلایدهای عمودی به شکل ام دی اف به رنگ تیره بهره بردند که این امر رضایت کارفرما را در بر داشته است. برای طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای و دلخواه دفتر اداری خود با کارشناسان تخصصی ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-854(3)

منظور از جداسازی اتاق با ام دی اف چیست؟

جداسازی اتاق با ام دی اف به معنای استفاده از پوشش های ام دی اف برای جداسازی دو فضای مجاور از یکدیگر است. ام دی اف یک نوع پوشش چوبی است که از فیبرهای چوبی فشرده شده تشکیل شده است و می‌تواند به عنوان دیوارهای داخلی سازه ها برای تقسیم فضاهای مختلف در داخل یک ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از ام دی اف به عنوان دیوار جداساز، می‌توان به راحتی فضای داخلی ساختمان را به اتاق‌های مجزا تقسیم کرد و به هر یک از این اتاق‌ها وظایف و کاربردهای مختلفی را اختصاص داد. این فرایند می‌تواند برای ایجاد اطاق خواب، اتاق کار، اتاق نشیمن و موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

جداسازی اتاق با ام دی اف چه مزایایی دارد؟

استفاده از ام دی اف برای جداسازی اتاق‌ها چندین مزیت دارد، به عنوان مثال:

1- هزینه کمتر:

استفاده از ام دی اف به عنوان دیوار جداساز، هزینه‌های ساخت و نصب را کاهش می‌دهد زیرا این متریال به دلیل قیمت مناسب‌تر و نصب آسان‌تر نسبت به دیوارهای سنگی و بتنی، هزینه کمتری دارد.

2- نصب آسان:

نصب ام دی اف بسیار آسان است و نیاز به تخصص خاصی ندارد. به علاوه، نصب این موارد به سرعت انجام می‌شود که به معنای کاهش زمان ساخت و ساز است.

3- طراحی آسان:

گام دی اف به راحتی قابل تنظیم و سازماندهی است و می‌توان به راحتی آن را برای انواع مختلفی از ساختمان‌ها به کار برد.

4- وزن سبک:

جداسازی اتاق با ام دی اف به دلیل وزن سبک‌تر نسبت به دیوارهای سنگی و بتنی، مناسب برای استفاده در ساختمان‌هایی است که باید وزن آنها کاهش یابد.

5- عایق حرارتی:

ام دی اف دارای عایق حرارتی خوبی است و می‌تواند به بهبود عملکرد سیستم حرارتی و سرمایشی ساختمان کمک کند.

6- عایق صوتی:

ام دی اف به صورت طبیعی دارای عایق صوتی خوبی است و می‌تواند به کاهش صداهای مزاحم در ساختمان کمک کند.

7- محیط زیست:

استفاده از ام دی اف به عنوان دیوار جداساز، به کاهش مصرف منابع طبیعی مانند چوب و سنگ در ساختمان‌ها کمک می‌کند.

ایده هایی برای جداسازی اتاق با ام دی اف در دفتر سرمایه گذاری:

ام دی اف به عنوان دیوار جداساز در دفتر سرمایه گذاری می‌تواند برای موارد بسیاری کاربرد داشته باشد. به عنوان مثال، می‌توان از ام دی اف برای جداسازی اتاق‌های مختلف چون کنفرانس، استراحت و … در دفتر سرمایه گذاری استفاده کرد.

  1. اتاق کار: می‌توان از ام دی اف برای جداسازی اتاق کار افراد استفاده کرد تا هر شخص بتواند به راحتی و با آرامش خاطر کار خود را انجام دهد.
  2. اتاق جلسات: می‌توان به راحتی از ام دی اف برای جداسازی اتاق جلسات استفاده کرد تا از هر نظر اطمینان حاصل شود که جلسات به صورت خصوصی و راحت برگزار می‌شوند.
  3. انبار: می‌توان از ام دی اف برای جداسازی فضای انبار استفاده کرد تا وسایل به صورت منظم و سازماندهی شده در دسترس باشند. مجموعه پیرامید طرح می تواند ایده های خوب و کاربردی در این خصوص به مشتریان خود ارائه دهد.
  4. اتاق استراحت: می‌توان از ام دی اف برای جداسازی اتاق استراحت استفاده کرد تا کارکنان بتوانند ساعات استراحت خود را با آرامش و در فضایی آرام سپری نمایند.
  5. اتاق روابط عمومی: می‌توان از ام دی اف برای جداسازی اتاق روابط عمومی از سایر اتاق ها استفاده کرد تا از فضایی آرام و خوب برای برگزاری مذاکرات و مشاوره‌های گروهی بهره برد.
  6. اتاق های خصوصی: می‌توان از ام دی اف برای جداسازی اتاق های خصوصی استفاده کرد تا کارکنان بتوانند به راحتی مکالمات تلفنی خود را انجام دهند و دیگران را ناراحت نکنند.

استفاده از ام دی اف به عنوان دیوار جداساز در دفتر سرمایه گذاری می‌تواند به بهبود آرامش و راحتی کارکنان، بهبود عملکرد سازمانی و بهبود تجربه کاربری در دفتر کمک کند.

متریال مورد نیاز برای جداسازی اتاق با ام دی اف:

برای جداسازی اتاق با استفاده از ام دی اف، متریال های زیر مورد نیاز است:

  1. ورق های ام دی اف: این ورق ها به عنوان دیوار جداساز استفاده میشوند. ضخامت و اندازه این ورق ها به نیاز ساختمان و ابعاد اتاق بستگی دارد.
  2. قطعات اتصال: برای نصب و اتصال ورق های ام دی اف به یکدیگر، مواردی مانند پیچ و مهره، صفحه نگهدارنده و یا پیچ و واشر مورد نیاز است.
  3. سیلیکون: برای پر کردن فضای بین ورق های ام دی اف و دیوارها، انواع سیلیکون ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  4. چسب: برای اتصال ورق های ام دی اف به دیوارها و زمین، انواع چسب های قوی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  5. ابزارهای نصب: برای نصب و اتصال ورق های ام دی اف، ابزارهایی مانند چکش، مته، میخ و پیچ گوشتی مورد نیاز است.
  6. لوله ها و کانال ها: برای عبور کابل ها و سیم های برق از داخل دیوار ها، انواع لوله ها و کانال ها نیز باید نصب شوند.
  7. لوازم تزئینی: برای تزیین و زیباسازی دیوار های جداساز از جنس ام دی اف، می‌توان از انواع پوسترها، نقاشی ها، کاغذ دیواری و دکوراسیون های دیگر استفاده کرد.

به طور کلی، برای جداسازی اتاق با استفاده از ام دی اف، باید در نظر داشت که متریال های مورد نیاز می بایست با کیفیت بالا و استاندارد زیاد تولید شده باشند. از سوی دیگر مهم است که به نیازهای ساختمان و ابعاد اتاق نیز توجه کرد. مجموعه پیرامید طرح دارای سابقه خوب و درخشان در طرح ریزی و پیاده سازی این پروژه ها می باشد که می توانید به راحتی از طریق وب سایت آنان با مهندسان کاربلد در ارتباط باشید.