ایده نوین در پارتیشن بندی اداری

 

پارتیشن های شیشه ای ایده ای نوین در پارتیشن بندی فضاهای خاص اداری به شمار می آیند که از مزیت های فراوانی نیز برخوردار می باشند که از آن جمله می توان به عایق بودن فضا در برابر صدا و حرارت،دید کافی نسبت به محیط اطراف و زیبایی و دلباز بودن این محصول اشاره کرد.

pyramid_t-41-1-copy

این محصول به دلیل بالا بودن مقاومت در برابر ضربه و همچنین مقاوم بودن در برابر تکان های شدید که منجر به شکستن شیشه می گردد،الزاماً تا سقف قابل اجرا می باشد.

استفاده از پوسترهای زیبا با کار گرافیکی منحصر به فرد و رنگ بندی های جذاب که به زیبایی محیط کمک شایانی نموده و با استفاده از رنگ های گرم و تند انرژی خاصی را به فضای اطراف القا می کند.

دیوارپوش ها با تایل های یکسان و رنگ آبی ملایم و خنثی بسیار آرامش بخش بوده و برای استفاده در یک اتاق کنفرانس گزینه مناسبی می باشد و باعث خستگی چشم و بر هم ریختگی فکر در دراز مدت نمی شود.

انتخاب کفپوش با رنگ تیره در این طرح که بزرگ ترین خاصیت آن چرک تاب بودن است و برای محیط های پر رفت و آمد بسیار مناسب بوده و بهترین گزینه برای استفاده در این گونه فضاها می باشد.برای طراحی و اجرای منحصر به فرد پارتیشن بندی فضای اداری خود با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.