ایده خلاقانه طراحی داخلی شرکت Vopak


امروزه در طراحی داخلی دفاتر اداری استفاده از ایده های خلاقانه و ناب بسیار مورد توجه معماران داخلی قرار گرفته است. در ذیل شاهد یکی از این پروژه ها هستید که طراحان داخلی آن با بکارگیری ایده های نو و خلاقیت وصف ناپذیر خود موفق شدند نمونه کاری زیبایی را خلق نمایند. شرکت Vopak EMEA که در روتردام- کشور هلند واقع گردیده و یک شرکت بین المللی است که در زمینه روغن و مواد شیمیایی مایع مشغول به فعالیت است در سال 2012 تصمیم به طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فضای اداری خود گرفت.
تیم طراحی در گام نخست سبک مدرن را برای دیزاین داخلی این شرکت برگزید و جالب تر اینکه از پالت رنگ خنثی (سفید،خاکستری،مشکی) در رنگ بندی قسمت ساختمانی و همچنین مبلمان اداری آن بهره برد که این فکر جذابیت کار را دوچندان نموده است. در گام بعدی محیط اداری فوق را به تعدادی فضای کاری باز و بسته تقسیم کردند که به طور مثال فضاهای بسته را به اتاق مدیران و رهبران تیمها و فضاهای باز را به بخش کارمندی ، قسمت انتظار و… اختصاص دادند.
از آیتم های برجسته در طراحی شرکت Vopak EMEA می توان به استفاده از پارتیشن شیشه ای فریملس جهت جداسازی برخی قسمتها از ایستگاه های کاری باز اشاره نمود که علاوه بر کارآیی ، زیبایی خاصی را برای فضای اداری فوق به ارمغان آورده است. همانطور که در تصاویر به اشتراک گذاشته شده ذیل مشاهده می نمایید در پارتیشن تک جداره نصب شده فوق از فریم آلومینیوم به رنگ مشکی با یراق آلات فرودگاهی استفاده گردیده است که با پالت رنگی فضا همخوانی دارد.
برای طراحی داخلی دکوراسیون دفتر کار خود با استفاده از ایده های خلاقانه با کارشناسان حرفه ای ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-823(1)

Pyramid_T-823(2)

Pyramid_T-823(3)

Pyramid_T-823(4)

Pyramid_T-823(5)

Pyramid_T-823(6)

Pyramid_T-823(7)

Pyramid_T-823(8)

Pyramid_T-823(9)