کنفرانس بین المللی نوآوری در علوم و تکنولوژی

7-23-1

امروزه پیشرفت و توسعه کشورها در سطح کلان و سازمان ها در سطح خرد، در گرو ارتقاء سطح دانش، مهارت و فناوری است و بر همین اساس شاهد هستیم که اغلب کشورها و سازمان های پیشرو بیش از پیش توجه خود را با امر تحقیق و پژوهش معطوف داشته و رسالت تبیین جایگاه واقعی نتایج و پیشنهادات کاربردی پژوهش ها در سیر توسعه سازمان های خود را عهده دار هستند.

از این رو، به رغم اهمیت روز افزون نقش اطلاع رسانی نتایج پژوهش های دانشگاهی و سازمانی در چرخه تولید دانش، هدف از کنفرانس بین المللی نوآوری در علوم و تکنولوژی که در تاریخ 14 اکتبر 2016 در کشور اسپانیا برگزار می گردد، بررسی شیوه های نوآورانه و ایده های جدید در حیطه های مختلف علوم و تکنولوژی و زمینه های بین رشته ای و بررسی چالش های علمی و اجرایی در فرآیند کاربرد آنها از تمام مناطق جغرافیایی، در سطوح محلی، ملی، منطقه ای و بین المللی می باشد.

کنفرانس بین المللی نوآوری در علوم و تکنولوژی، یک بستر بین المللی برای برقراری ارتباط و تبادل آراء میان دانشگاهیان پیشرو، پژوهشگران فعال و پیشگامان صنعت، در مورد پیشرفت تحقیقات اخیر، فراهم می سازد.

در این راستا کمیته علمی و اجرایی کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران و مسئولان اجرایی دعوت می نمایند مقالات خود را که حاوی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در محورهای اصلی کنفرانس و یا زمینه های مرتبط می باشد به صورت فردی و یا با مشارکت گروهی به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند. علاوه بر این، علاقمندان به این حوزه می توانند بدون ارائه مقاله، به عنوان شرکت کننده آزاد از این رویداد علمی استفاده کنند.

7-23-2