پارتیشن شیشه ای فریم لس

 

یکی از نکات اصلی و حائز اهمیت در پارتیشن های اداری ،ایجاد عایق صوتی در فضای پیرامون دو طرف آن می باشد ،البته هیچ یک از پارتیشن های عرضه شده در بازار به طور کامل عایق صوتی نیستند ولی اغلب پارتیشن ها تا حدودی موجب شکست صدای محیط می شوند. هرچه سیستم اجرایی پارتیشن یکپارچه تر باشد،صدای کمتری از آن عبور می کند.

پارتیشن های شیشه ای فریم لس بدلیل استفاده از شیشه های یک تکه در ارتفاع کف تا سقف می تواند به کاهش صدای محیط کمک شایانی می نماید ولی در این سبک از پارتیشن ها فقط به ابعاد شیشه اکتفا نشده است و درز فی مابین شیشه ها هم با چندین تکنیک قابل بسته شدن است تا هیچ گونه صدایی از آن عبور نکند. از آنجا که در ساخت و درزبندی پروفیل های آلومنیومی درجه یک پارتیشن شیشه ای فریم لس که در مجموعه پارتیشن ساز نیز استفاده می شود از جدیدترین تکنولوژی روز اروپا بهره گرفته شده است،این سیستم از پارتیشن بندی را به یکی از عایق ترین انواع پارتیشن ها تبدیل نموده است. پارتیشن های شیشه ای فریم لس نه تنها در خصوص آیتم صوتی بلکه در شرایط حرارتی و برودتی نیز دارای ایزوله بالایی هستند.در ذیل برای آشنایی بیشتر شما عزیزان ،نمونه ای از پارتیشن های شیشه ای فریم لس اجرایی این مجموعه به اشتراک گذاشته شده است.

برای مشاهده نمونه باقی کارهای اجرایی مجموعه پیرامید طرح از سایت این مجموعه به آدرس www.pyramidtarh.com دیدن نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09124398678 – 09121054610 تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-553(1)

Pyramid_T-553(2)

Pyramid_T-553(3)

Pyramid_T-553(4)

Pyramid_T-553(5)

Pyramid_T-553(6)