پارتیشن شیشه ای تک جداره

 

امروزه در محیط های کاری مدرن از پارتیشن های شیشه ای بعنوان یک تفکیک کننده لوکس و زیبا استفاده می کنند که در بهینه سازی فضا و زیباتر نشان دادن محیط کاری و تامین نور محیط تاثیر بسزایی دارد.

از مزیت های این نوع پارتیشن می توان به عایق بودن در برابر صدا،مقاومت در برابرضربه،حداکثر استفاده از نور محیطی،تنوع در طرح و رنگ بندی و همچنین متفاوت و لوکس نشان دادن فضا می باشد که نشان دهنده شخصیت پرسنل و مدیریت مجموعه می باشد.

این نوع پارتیشن از فریم به قطر 4سانتیمتر به همراه شیشه 10 میل سکوریت تشکیل می گردد.یراق آلات مصرفی در این نوع پارتیشن از نوع درجه یک ایتالیایی می باشد. چهارچوب درب ها از پروفیل آهنی سبک ساخته شده و رنگ بندی آن با توجه به سلیقه کارفرما قابل تغییر می باشد.

ارتفاع درب ها حداقل 15/2 سانتیمتر بوده و در موارد خاص می توان آن را تا ارتفاع 70/2 سانتیمتر نیز اجرا نمود که این امر باعث شکیل تر شدن پارتیشن شما می گردد.

این نوع پارتیشن ها الزاماً تا سقف اجرا می شوند تا استحکام لازم و همچنین استانداردهای عایق بودن در برابر صدا را رعایت کنند. در این محصول به انتخاب کارفرما و نیاز محیطی هر مجموعه معمولاً از چهار مدل مختلف شیشه می توان استفاده نمود.در ذیل به اختصار به این چهار مدل شیشه خواهیم پرداخت.

*شیشه لاکوبل:

شیشه های لاکوبل با طیف گسترده ای از رنگ تولید می شوند و طراحان با بهره گیری از این رنگها به ایده های خاص و دلخواه خود دست می یابند.این نوع شیشه ها کاربردهای متفاوتی دارند که از آن جمله می توان به پارتیشن، دیوارپوش و فضای ما بین کابینت های آشپزخانه اشاره نمود. مقاومت هفت برابری آن در مقابل ضربه در مقایسه با شیشه های معمولی و تحمل بالا آن تا حرارت 600 درجه از جمله نکاتی است که آن را نسبت به سایر شیشه ها متمایز کرده است.

pyramid_t-1391

*شیشه ساتینا:

شیشه های ساتینا نتیجه طراحی خلاقانه و منحصر به فردی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی نیز پیدا کرده است. این نوع شیشه که بر خلاف شیشه های سندبلاست از زمان تولید مات بوده و محیط بیرونی آن از هر دو طرف صیقلی و براق می باشد که هم در زیبای و هم در نظافت آن بسیار تاثیر گذار بوده است.

pyramid_t-1392

*شیشه سندبلاست:

برای تولید شیشه های سندبلاست معمولاً در ابتدا شیشه معمولی را سکوریت می کنند و بعد برای عملیات مات کاری به قسمت سندبلاست فرستاده می شوند. سندبلاست قابلیت ایجاد انواع طرح های گرافیکی بر روی شیشه را فراهم می نماید. این محصول برای محدود کردن دید افراد و ایجاد فضاهایی با دید کم نیز به کار می روند و همچنین در روشنایی محیط نیز تاثیر گذار بوده و از نور متصاعد شده به محیط نمی کاهد.این نوع شیشه ها با رنگ شیری و مات خود از تمرکز نور در یک جا جلوگیری کرده و آن را به محیط پیرامون پراکنده می کنند و باعث ایجاد حس بزرگتر بودن محیط در دید افراد نیز می گردند.

pyramid_t-1393

*شیشه شفاف:

شیشه های شفاف از پرکاربرد ترین شیشه ها مصرفی در پارتیشن می باشند که می توان آن را مطابق با نظر کارفرما با استیکرهایی که در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است طراحی و اجرا نمود.شیشه های سکوریت در برابر ضربه،رطوبت و صدا عایق می باشند و می توانند محیطی آرام و دلنشین را برای شما به ارمغان آورند که در بالا بردن راندمان کاری نیز تاثیر بسزایی دارند.

pyramid_t-1394

این سیستم پارتیشن های شیشه ای قابلیت ساخت و نصب با چندین مدل درب را دارند که در ذیل به آن اشاره شده است.

*درب ریلی:

درب های ریلی مزایای فراوانی دارند که می توان کم بودن سطح اشغال درب را نام برد.در این درب ها که با سیستم رولینگ اجرا می شوند و به صورت کشویی باز و بسته می شوند ،نهایت سایز عرض درب 120 سانتیمتر می باشد که در مقایسه با درب های بازشو عرض بالاتری را به خود اختصاص می دهند.

pyramid_t-1395

*درب لولایی:

در این نوع درب ها که سیستم آن متداول تر می باشد با  3 لولای کمری اجرا می شوند.یکی از معایب این درب ها نسبت به درب های رولینگ اشغال کردن فضایی می باشد که درب بر روی آن باز می شود.درب های بازشو با 2 نوع لولا اجرا می شوند:لولای 180 درجه و90 درجه.

این سیستم لولا ها محصول کشور ایتالیا می باشند که برای اغلب محیط ها شرایط مطلوبی را فراهم می نماید.

pyramid_t-1396

برای سفارش این محصول و دریافت اطلاعات تکمیلی با مشاورین مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.