پارتیشن اداری مدرن شرکت App Direct


امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر اداری ، افراد یا طراحان داخلی از محصولی با عنوان پارتیشن شیشه ای تک جداره با اشتیاق استفاده می نمایند و علت اصلی آن تردد فراوان نور طبیعی می باشد که امروزه با توجه به پایین بودن متراژ فضاهای اداری و احساس خفگی و در نتیجه پایین آمدن راندمان کاری پرسنل در این چنین فضاهای بسته ای بهره بردن از این دسته از پارتیشن های اداری مدرن به یک ضرورت تبدیل شده است . قابل ذکر است بکارگیری پارتیشن شیشه ای جهت تفکیک بخش های مختلف یک دفتر کار علاوه بر دلباز نشان دادن محیط به شکست صدا تا 70% کمک شایانی می نماید که این میزان عایق صدا نسبت به باقی نسل های پارتیشن در فضاهای اداری بسیار مناسب می باشد .
شرکت نرم افزاری App Direct که در زمینه اقتصاد دیجیتال به مشتریان خود کمک شایانی می نمایند و در سانفرانسیسکو (کالیفرنیا) – اایالات متحده آمریکا قرار دارد در سال 2018 با هدف خلق فضایی اداری با ورودی و سالن استقبال چشمگیر و الهام بخش که مشتریان را مایل به همکاری با این شرکت نماید از شرکت معماری داخلی Principal Builders دعوت به همکاری نمودند و همانطور که در تصاویر به اشتراک گذاشته شده ذیل مشاهده می نمایید نتیجه کار رضایت بخش بوده است.
طراحان داخلی Principal Builders در گام نخست سبک مدرن را برای دیزاین داخلی این دفتر اداری برگزیدند و سپس از آیتم هایی همچون ترکیب کف چوب و موکت ، دیوارهای سفید و خاکستری با پوشش های گوناگون ، پارتیشن شیشه ای فریملس و نورپردازی خاص جهت بالا بردن جذابیت کار استفاده نمودند .
برای طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای و زیبای دفتر اداری خود و اجرای پارتیشن بندی تخصصی و ایده آل پارتیشن شیشه ای فریملس دفتر کار خود با کارشناسان ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و بازدید رایگان این مجموعه بهره مند شوید .

Pyramid_T-833(1)

Pyramid_T-833(2)

Pyramid_T-833(3)

Pyramid_T-833(4)

Pyramid_T-833(5)