پارتیشن اداری شیک و مدرن

 

امروزه با توجه به تنوع و وجود متریال های گوناگون در زمینه پارتیشن اداری، اکثر افراد برای انتخاب پارتیشن مناسب و با کیفیت دفتر اداری خود با در نظر گرفتن بودجه تخصیص داده شده برای این کار ، دچار سردرگمی شده و چه بسا که در نهایت با مشاوره یا اطلاعات دریافتی اشتباه به نتیجه ایده آل خود دست نمی یابند. مجموعه پیرامید طرح با سالها تجربه در حیطه تولید مبلمان و پارتیشن اداری قادر به پاسخگویی دقیق و کاربردی در این خصوص به شما دوستان عزیز می باشد.

با توجه به اهمیت این موضوع، در این قسمت در نظر داریم شما را با محصولی جدید که به جرات می توان آن را پارتیشن اداری شیک و مدرن نامید،آشنا کنیم که در سالهای اخیر در فضاهای اداری بسیار پر کاربرد بوده و زیبایی محیط را دوچندان می نماید.

در پارتیشن شیشه ای اداری تولید شده مجموعه پارتیشن ساز از فریم آلومینیوم برای شیشه با کیفیت های متنوع و همینطور چهارچوب درب در رنگ های مختلف با شیشه سوپرکلیر شفاف 10 میلیمتری سکوریت استفاده می گردد که از بارزترین ویژگی این محصول می توان به کیفیت استاندارد و رنگ و آبکاری ایده آل پروفیل آلومینیوم و استحکام بالای آن، ظرافت و قطر کم فریم به همراه شیشه نسبت به محصولات مشابه، عایق مناسب صوتی و حرارتی و برودتی به علت بهره بردن از فریم مخصوص چهارچوب درب و همچنین به کارگیری یراق آلات به روز اروپایی در ساختار آن اشاره کرد.

برای درک بهتر موضوع تصاویری از پارتیشن های شیشه ای اداری با پروفیل و یراق آلات با رنگ ها و جنس متفاوت را برای شما عزیزان به اشتراک می گذاریم.در صورت داشتن هر گونه سوال و نیاز به مشاوره در خصوص دفتر اداری خود با شماره های 09124398678 – 09121054610 تماس حاصل فرمایید.

*پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیوم ایرانی سفید و یراق آلات نقره ای:

Pyramid_T-626(1)

Pyramid_T-626(2)

*پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیوم ایتالیایی BM نقره ای و یراق آلات نقره ای:

Pyramid_T-626(3)

Pyramid_T-626(4)

*پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیوم ایتالیایی BM مشکی و یراق آلات مشکی و نقره ای:

Pyramid_T-626(5)

Pyramid_T-626(6)

Pyramid_T-626(7)