نمای داخلی مدرن Leap Training


امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر اداری ، سبک مدرن به عنوان سبک منتخب و برگزیده اغلب شرکتها و مراکز مختلف اداری و تجاری برگزیده می شود. دلیل این انتخاب را به راحتی می توانید در تصاویر به اشتراک گذاشته شده ذیل از نمای داخلی مدرن Leap Training که در ملبورن- کشور استرالیا واقع گردیده ، مشاهده نمایید. طراحی و اجرای معماری داخلی این مجموعه که توسط شرکت معماری Fraser Paxton به انجام رسیده است در اوج سادگی و زیبایی با ترکیب رنگ سفید در کنار رنگ های شارپ و پر انرژی همچون آبی، سبز و زرد که از رنگهای سازمانی Leap Training می باشد به طور نامحسوس به هویت این شرکت اشاره داشته و باعث خلق محیطی سرشار از ایده های خوب، حس سرزندگی و بالا بردن راندمان کاری پرسنل با برقراری ارتباطات تاثیرگذار در آن گردیده است.
تیم طراحی Paxton در دیزاین داخلی انجام گرفته فوق تمام تلاش خود را به کار بست تا با دنبال کردن یک ایده ساده و نو ، دکوراسیون این ساختمان را با تخریب و بازسازی از دهه 80 به شکل کنونی در آورد و به این موفقیت بزرگ دست پیدا کند.
از نکات بارز در طراحی داخلی Leap Training می توان از ترکیب به جا و جسورانه رنگ جهت تقسیم بخشهای مختلف کاری و هندسه به شکل کمی پیچ خورده در نمای داخلی آن که هیچ چیز به شکل مربع وجود ندارد و همین موضوع باعث ایجاد این فضای کاری سرگرم کننده شده است نام برد. بهره بردن از پارتیشن شیشه ای فریملس با اختصاص هر اتاق به یکی از رنگهای سازمانی نیز از نکات جالب این طرح می باشد که بر جذابیت کار افزوده است.
برای طراحی و اجرای نمای داخلی مدرن دفتر کار خود با کارشناسان ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-820(1)

Pyramid_T-820(2)

Pyramid_T-820(3)

Pyramid_T-820(4)

Pyramid_T-820(5)

Pyramid_T-820(6)