نقش شیشه و آینه در دکور خانه

pyramid_t-59-1

 

یکی از تاثیر گذارترین عناصر دکوراسیون داخلی در دید بصری شیشه و آینه می باشد. این متریال به خاطر داشتن رفلکت و بازتاب نور تاثیر متفاوتی در ابعاد کلی فضا ایجاد می کند. یکی از ساده ترین تکنیک ها در ایجاد وسعت دید،نصب آینه به ابعاد بزرگ بر روی یکی از دیوارهای خانه می باشد که این تکنیک به خاطر سادگی و در دسترس بودن در بسیاری از خانه ها به اجرا در آمده است. برای بهتر جلوه دادن این متریال راهکارهای متفاوتی وجود دارد .

pyramid_t-59-3

pyramid_t-59-4

pyramid_t-59-5

pyramid_t-59-8

به عنوان مثال استفاده از شیشه های رنگی لاکوبل در قسمت های مناسبی از خانه،نتایجی مشابه آینه برای فضای داخلی در بر خواهد داشت  و نیز می توان با طیف وسیعی از رنگ ها که شیشه های لاکوبل دارند در ایجاد کنتراست و یا به کارگیری رنگ های همنشین با دیگر رنگ های موجود در فضا به نتایج حیرت آوری دست یافت.

pyramid_t-59-10

pyramid_t-59-2

pyramid_t-59-6

pyramid_t-59-7

pyramid_t-59-9

pyramid_t-59-11

اگر تمایل به  استفاده از آینه در فضای مسکونی خود دارید،بهتر است از تعداد آینه با ابعاد ثابت و ایجاد ابزارهای زیبا در اطراف آن به جای آینه های قدی بر روی دیوار استفاده کنیم زیرا خطوط پیش آمده در اطراف آینه ها شکست نور را به همراه داشته و باعث ایجاد جلوه های متفاوتی در فضا می گردد.برای طراحی خاص خانه خود با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.