میز کار گروهی

 

میزهای کار گروهی نسل جدیدی از میزهای کارمندی هستند که از نظر تقسیم فضا و زیبایی بسیار کاربردی تر نسبت به نسل قبل از خود می باشند.

Pyramid_T-29(1) copy

این نوع میزها دارای تجهیزات خاصی همچون سیستم های برق و شبکه به صورت رومیزی بوده که دسترسی به آنها را ساده تر نموده و همچنین در زیبایی و مرتب بودن محیط کار نیز تاثیر بسزایی دارد.

نصب مانیتورهای دیواری بر روی پایه مخصوص نیز از جمله مواردی است که در استفاده بهینه از فضا کمک شایانی می کند.استفاده از دیوایدرهای مات و رنگی برای محدود کردن دید کارمندانی که در کنار هم می نشینند،یک ایده مطلوب است که به زیبایی آن نیز کمک می نماید.

استفاده از کمدهای زمینی مابین میز کارگروهی و میز مدیریت که نقش تفکیک کننده فضا را نیز دارد بسیار کاربردی بوده و بعلت در دسترس بودن وسایل و مدارک موردنیاز،راندمان کاری را نیز بالا خواهد برد.

استفاده از رنگ های گرم مانند رنگ قرمز در این طرح ،حرف اول را در این گونه طراحی ها می زند و محیط را چشم نواز می نماید.قابل ذکر است فضای کار و کاربران از رنگ های خنثی و گرم موجود در کنار هم بهره برده که این موضوع باعث می گردد که پرسنل در مدت زمان طولانی کار دچار روزمرگی و خستگی نشوند.برای طراحی داخلی خاص و کاربردی فضای اداری خود با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.