معماری داخلی مدرن با اکسسوری استیل

Pyramid_T-26 (1)

 

استیل به علت بازتاب گسترده نور و درخشش خاصی که دارد می تواند عاملی چشم نواز در معماری داخلی یک خانه مدرن باشد.کاربرد قطعات از جنس استیل براق در گوشه و کنار خانه به طور کاملاً پراکنده حس درخشندگی و زیبایی را به محیط پیرامون القا می کند.لوازمی از جمله مجسمه،اکسسوری،نرده ها،دستگیره ها و پایه های میز بهترین گزینه برای استفاده از استیل و جذاب جلوه دادن فضای مدنظر کاربر می باشند.

Pyramid_T-26 (2)

در بررسی فضاهای خاصی که از سبک معماری مدرن بهره برده اند و در زمینه زیبایی نیز حرف اول را می زنند به سادگی می توان به این نکته پی برد که هیچ چیز نمی تواند جای خالی اکسسوری ها را پر کند.اگر به دنبال متفاوت بودن و ایجاد محیطی چشم گیر و خاص در محیط پیرامون خود هستید،اکسسوری های استیل و استیل کاری می تواند این خواسته شما را برآورده نماید.

Pyramid_T-26 (3)

Pyramid_T-26 (4)

Pyramid_T-26 (5)

Pyramid_T-26 (6)

در منحصر به فرد بودن این متریال(استیل) هیچ شکی نیست لیکن استفاده کم و به جا می تواند آن را خاص تر و زیباتر نماید.

Pyramid_T-26 (7)

در قسمت غذاخوری شاهد ترکیبی زیبا از رنگ مشکی و کرم به کار رفته در میز نهارخوری و استفاده از کمدهای زمینی با طراحی زیبا هستیم که حس خاصی به فضای فوق بخشیده است.

Pyramid_T-26 (8)

Pyramid_T-26 (9)

Pyramid_T-26 (10)

Pyramid_T-26 (11)

قطعات استیل بکار رفته در قسمت های مختلف در کنار رنگ های گرم موجود در محیط توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.برای طراحی داخلی و اجرای دکوراسیون اصولی و خاص فضای خود با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.